Beantwoord

Buitenlandbundel en nu?

  • 9 October 2023
  • 5 reacties
  • 116 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Hoi. Ik ben sinds vandaag in Turkije. Hoe activeer ik die bundel? Mobiele gegevens aanzetten of roaming aanzetten?

icon

Beste antwoord door eric 9 October 2023, 19:18

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Je kunt in de Odido app een travel en surf bundel bestellen. Als je inlogt zou de app zelfs zonder wifi over het mobiele netwerk moeten werken.

Volgens mij gaat er iets mis…

 

Moderator edit: foto verwijderd. Plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Yade 

Als het goed is heb je ook een sms ontvangen als je op de link klikt dan zie je de optie om een bundel te activeren. Zorg er wel voor dat je wifi uit staat en je dataroaming aan. Laat je even weten of het zo lukt?

Nee helaas de link niet gekregen. Kan dat ook.via App? [persoonsgegevens verwijderd door moderator]

Reputatie 7
Badge +9

Hi Yade, stuur me even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Een privébericht kun je sturen door op deze link te klikken en vervolgens op 'Stuur bericht’. Hier in je topic staat alles namelijk openbaar, vandaar dat je persoonsgegevens hier steeds verwijderd blijven worden. Ik zie je berichtje graag tegemoet en dan kijk ik direct met je mee! 

Reageer