Beantwoord

buitenlandse nummer +63186259560 en +63182468476

  • 7 June 2021
  • 7 reacties
  • 106 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Mijn vrouw is gebeld door bovenstaande nummers en omdat ze dacht dat ik haar belde, heeft ze in beide gevallen teruggebeld. Bellen met T-mobile lukt niet meer en inloggen in My T-mobile lukt niet. Omdat wachtwoord niet meer weet, heb ik nieuw wachtwoord aangevraagd. De sms code die gestuurd wordt ter verificatie blijkt foutief te zijn. Lukt me dus niet om te achterhalen wat er nu gebeurt is. Weet niet wat er aan de hand is maar heb een heel slecht gevoel. Hoe in kan ik erachter komen wat er nu aan de hand is? Hoop dat iemand een een idee heeft.

alvast bedankt.

Peter

icon

Beste antwoord door Pistou 8 June 2021, 08:16

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Pistou Welkom! 
mmm dat is niet fijn. Het is de landcode van de  Filipijnen. 
Heeft ze ook contact gehad?

De moderators zijn er nu niet, ik zal ze morgen vroeg wijzen op dit onderwerp.

Hopelijk kunnen de moderators je vrouw helpen.

Sorry dat ik nu even niets voor je kan doen! 

Beste CrisTien,

Dank voor je reactie. Ze hoorde verder niets en heeft na enkele ogenblikken weer opgehangen.
Voor de zekerheid, je weet dus echt niet waar je goed aan doet, heb ik de simkaart maar laten blokkeren. Je leest over mensen waar de rekening flink is opgelopen. Het is dan wel apart dat er binnen zo grote Telecom organisatie niemand is die je kan bereiken om dingen te bekijken of stop te zetten. Hoop niet dat de teller ondertussen door blijft lopen oid. Ik heb geen flauw idee wat die crimi’s voor mogelijkheden hebben.

Reputatie 7
Badge +14

@Pistou Je hebt de Sim laten blokkeren kon je dan wel in haar account?

Haar nummer is nu niet bruikbaar dus ze kunnen weinig.

Je bent wel altijd in de eerste plaatst zelf verantwoordelijk als je terug belt.🙈

Je kan in my Tmobile Bellen en sms'en naar internationale telefoonnummers ook blokkeren.

Met het instellen van deze blokkade kun je niet meer naar internationale telefoonnummers bellen en sms'en. 

Het terugbellen zijn ze op uit dat levert geld op.

Misschien een tip om bij haar nummers foto te zetten (mits ze een smartphone heeft) zodat je vrouw ziet wie belt.  En staat er een + voor het nummer dan is het vaak foute boel.

niet opnemen maar eerst Google naar de landcode. 
Nu even afwachten ik heb het al doorgegeven.

 

Groetjes! 

Blokkeren telefonisch laten doen, is een optie als je 1200 belt voor gestolen/verloren mobiel.

Dat is een goeie tip om bellen naar buitenland uit te zetten.

Inmiddels zeer correct geholpen door de klantenservice en is de sim ook weer unlocked. Rekening viel gelukkig heel erg mee 3 euro zoveel voor bellen naar buitenlandvolgens de medewerker.

Groeten

Peter

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Pistou #Peter dat is een fijn bericht op de vroege morgen. 
Ben blij voor jullie.Kan je vrouw nu ook weer in haar account?

Let wel op dat ze tegenwoordig ook vanuit NL van die streken uithalen.

Geniet van het zonnetje (als het kan) en fijne dag 👋 

Groetjes

Reputatie 7
Badge +9

Wat fijn dat het met behulp van een collega is gelukt. Ook bedankt @CrisTien voor het meedenken!

@CrisTien account is gereset, gaan dus een nieuwe aanmaken. Ok dus gewoon geen onbekende nummers meer terugbellen is het devies. Goed om te weten.

Reageer