Beantwoord

Contact Odido

  • 26 September 2023
  • 3 reacties
  • 1909 Bekeken

De klantenservice is niet te bereiken. Heb voor een vraag al ongeveer 2 uur in de wacht gehangen. Tot twee keer toe iemand kunnen spreken echter wordt tijdens het gesprek de verbinding verbroken. Is er een andere mogelijkheid (naast een chatbot, of deze community) om mijn vraag te stellen. 

 

Bijvoorbeeld schriftelijk of via een e-mailadres? 

icon

Beste antwoord door eric 26 September 2023, 22:20

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @paul123456 , op deze pagina vind je de mogelijkheden om Odido te bereiken. Je kunt natuurlijk ook langslopen in een Odido winkel. Er zijn er 120.

 

Persoonlijk zou ik het via dit forum proberen, of een winkel zoals eric ook voorstelt. E-mail wordt volgens medeklanten hier niet echt op gereageerd, in ieder geval niet binnen de afgelopen 2 weken. Schriftelijk contact hoor ik ook geen goede ervaringen over.

Naast al eric's suggesties is er ook nog een contactformulier waarop binnen 3-5 werkdagen reactie wordt beloofd, maar dit heeft volgens mij het zelfde effect als e-mailen; https://www.odido.nl/service/contactformulier

Het schriftelijke correspondentieadres is:

Odido Netherlands B.V.
Waldorpstraat 60,
Postbus 16272,
2500 BG, Den Haag


Op de community wordt een reactie van odido moderator beloofd binnen 48 uur, maar aangezien het razend druk lijkt te zijn denk ik niet dat beloftes van reactietijd op dit moment nagekomen kunnen worden. 

Heel erg bedankt voor jullie reacties. Dit wordt gewaardeerd. Ben zojuist toch maar overgestapt naar een andere provider. Ik denk dat dat de snelste manier is om m’n probleem (activeren van multisim) op te lossen. 

Reageer