e sim aanvragen werkt niet

  • 21 September 2023
  • 2 reacties
  • 261 Bekeken

Goedenavond iedereen,

 

Heeft iemand een idee wat ik verkeerd doe?

 

E sim aanvragen lukt niet

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Weslinger 

Krijg je deze foutmelding als je het zowel via de app als de webversie probeert? Zou je ook een andere browser kunnen proberen en via de webversie kunnen inloggen? Ben benieuwd of het dan wel werkt. We ervaren momentel wel wat technische problemen met het activeren van de eSim dus kan het zo zijn dat het hiermee te maken heeft. Graag hoor ik of het nu wel lukt als je het opnieuw probeert. 

Ik heb ongeveer hetzelfde, al kon ik eerst wel de e-sim bestellen. Daarna kon ik het niet activeren en wilde ik het opnieuw proberen, maar dan moet de e-sim opnieuw aangemaakt worden. Toen kreeg ik dezelfde melding als jij. Ik lees in de reactie van @Hajar van Odido dat ze issues hebben met het activeren, maar jouw post is al van gister, dus het loopt al even. Hopelijk lossen ze het snel op.

Wel kon ik ze telefonisch bereiken en konden ze een nieuwe e-sim aanmaken, deze code zou ik dan per post krijgen. Wellicht werkt dit ook voor jou.

-edit-
Het probleem loopt blijkbaar al bijna een jaar als het niet langer is, of komt het steeds weer terug? Zie onderstaande link:

 

Reageer