easyconnect portaal betalingsproblemen en geen support hierop

  • 13 February 2024
  • 1 reactie
  • 24 Bekeken

Wij gebruiken IOT simkaarten nog van T-mobile welke zouden kunnen worden opgewaardeerd in het https://easyconnect.iot.t-mobile.nl/ portaal. Nu is dit sinds een tijdje niet meer mogelijk vanwege een onbekende openstaande betaling (deze is er niet) en is er geen support mogelijk. (via tickets moet er 1,5 maand gewacht worden op antwoord en dan is het een standaard antwoord waarop geen antwoord terug kan worden gegeven).

 

Allerlei mensen gebeld bij Odido en deze hebben ons doorverwezen naar collega's die zouden terugbellen voor support op ons probleem maar niet eenmaal gebeurt. Eigenlijk iedereen die we aan de lijn hebben gekregen weten niks van het bestaan van het portaal af en wie ons hier eventueel bij kan helpen.

 

 

 

 

 

 

Marciano van Odido 2 maanden geleden

Hi Squarell BV, van harte welkom op de Community! Ik heb direct gezocht, maar op je e-mailadres kom ik alleen op een oud inactief abonnement uit. Gaat het om een particulier abonnement? Zet dan even je 06-nummer in je profiel onder het kopje klantnummer. Dan kijk ik graag met je mee!

Gaat het in dit geval om een zakelijk abonnement? Dan kan ik je hier niet verder helpen en moet ik je vragen (nogmaals) contact op te nemen met mijn collega's van de zakelijke klantenservice via 0800-7112 of via Facebook of Twitter/X. Via Facebook of Twitter weet ik zeker dat je goed geholpen gaat worden! 😄

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi Squarell BV, van harte welkom op de Community! Ik heb direct gezocht, maar op je e-mailadres kom ik alleen op een oud inactief abonnement uit. Gaat het om een particulier abonnement? Zet dan even je 06-nummer in je profiel onder het kopje klantnummer. Dan kijk ik graag met je mee!

Gaat het in dit geval om een zakelijk abonnement? Dan kan ik je hier niet verder helpen en moet ik je vragen (nogmaals) contact op te nemen met mijn collega's van de zakelijke klantenservice via 0800-7112 of via Facebook of Twitter/X. Via Facebook of Twitter weet ik zeker dat je goed geholpen gaat worden! 😄

Reageer