eSim aanvraag lukt niet

  • 21 October 2022
  • 1 reactie
  • 253 Bekeken

Bij het aanvragen van een eSim krijg ik continue de melding “Er is een fout opgetreden. Wij hebben je gegevens niet op kunnen halen. Probeer het later opnieuw.” 
Het begon met het installeren van de nieuwe iPhone 14 Pro. Nadat ik de gegevens van mijn oude iPhone 12 Pro had overgezet, moest ik een eSim aanvragen om de nieuwe iPhone te activeren. Dit ging goed totdat ik mijn nieuwe iPhone ging activeren, dat lukt niet en proces is op gegevens gestopt. Na contact met klantenservice heb ik enkele handelingen verricht (o.a. eSim verwijderd op nieuwe iPhone) en toen het opvragen van nieuwe eSim opnieuw fout ging, hebben ze doorverwezen naar de T-Mobile winkel.
Daar hebben ze mijn oude telefoon opnieuw geactiveerd, deze bleek geen eSim meer te hebben, maar toch kon ik bellen. Ze stuurde me naar huis met de mededeling dat de eSim weer aangevraagd kon worden. Maar helaas, het werkt niet.
Huidige Status: oude iPhone werkt prima, maar kan geen nieuwe eSim opvragen voor mijn nieuwe iPhone.

Wat te doen? Gewone sim kaart bestellen?


1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Franszw 

Je zou met je nieuwe iPhone wel een eSim moeten kunnen bestellen. Krijg je nog steeds een foutmelding? Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kan ik dit verder uitzoeken. Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie om een bericht te sturen

Reageer