Beantwoord

eSIM en overstap

  • 29 June 2023
  • 9 reacties
  • 139 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 5 reacties

E sim van mijn dochter werkt niet na overstap van Ben naar T mobile. Klantenservice gebeld gingen wat uitzoeken en zouden zou haar  terug bellen op mijn nr maar dat doen ze niet en nu zijn ze gesloten!!

we hebben zelf ook weer geprobeerd te bellen nog voor 20 uur maar dan is het te druk…..

Zo niet leuk dit. Ze kan nu niks, geen mb en kan ook niet bellen. Ben abbo werkt ook niet meer. 

e sim is niet geldig en neem contact op met je provider is wat ze te zien krijgt. 

Er is paar keer door medewerker nieuwe  e sim aangevraagd mail komt binnen maar er gebeurd dan niks …...ze zouden wat uitzoeken en terugbellen .

T mobile app lukt niet omdat abbo niet toegevoegd kan worden en ze de code via sms niet ontvangt.

 

Zou fijn als dit opgelost zou worden. 

 

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 29 June 2023, 23:58

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @JP69 

Het beste zou zijn om morgen even langs een T-Mobile winkel te gaan zodat ze daar de contractant kunnen legitimeren en helpen om de E-sim werkend te krijgen.

Hallo @JP69 

Het beste zou zijn om morgen even langs een T-Mobile winkel te gaan zodat ze daar de contractant kunnen legitimeren en helpen om de E-sim werkend te krijgen.

Gelukkig is hier op vrijdag koopavond en kunnen we even langs de shop. Hoop dat erven oplossing komt. Maar t mobile staat nu al 1-0 achter door beloftes niet na te komen 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @JP69, fijn niet fijn om te horen dat er is beloofd je terug te bellen en dat dat niet is gebeurd. Je dochter moet natuurlijk gewoon altijd verbonden en bereikbaar zijn en daar help ik jullie graag bij. Als er bij ons of via My T-Mobile een nieuwe eSIM wordt aangevraagd en de activatie mislukt, dan duurt het namelijk 7 dagen voordat er een nieuwe aanvraag gedaan kan worden. Dit is om fraude te voorkomen. @Waqqas geeft hier daarom een hele goede oplossing! In de T-Shop kunnen mijn collega's de eSIM direct omzetten. De contractant moet hier inderdaad bij aanwezig zijn voor de verificatie.

Zijn jullie al langs de T-Shop geweest en is het inmiddels gelukt met een nieuwe eSIM? Ik verneem het graag van je!

Het is gelukt via de T mobile shop! binnen 10 min was het geregeld, heel blij mee. 

Maar hierdoor wel 2 dagen geen bereik gehad dat is wel vervelend. Een overstap zou soepel moeten gaan. Bij Ben afgekocht waar je voor betaald en dan laat T mobile het af weten. 

Ze kunnen ook melden  dat het niet lukt en je doorsturen naar shop. Dat hebben we vrijdag avond zelf maar gedaan . 

 

Het lukt alleen nog niet om in te loggen in T mobile app daar moeten we ook maar weer voor langs de shop. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi JP, heel fijn dat het in de T-Shop direct is gelukt! Bedankt voor de terugkoppeling. Normaal gesproken gaat een overstap soepel, dus mijn excuses voor het ongemak. Wat lukt er precies niet met inloggen in de app? Laat het me maar weten. Ik kan je hier ook bij helpen, daar hoef je waarschijnlijk niet voor naar de shop! 😊

 

Dat zou mooi zijn! 

App geeft aan dat abbo niet gekoppeld kan worden 

haar nr zet ik niet openbaar 😊

Reputatie 7
Badge +9

Dat moet helemaal goedkomen en inderdaad, nooit een nummer in een openbaar topic zetten! Stuur je mij het 06-nummer even via een privébericht? Als je op mijn naam/profiel klikt, kies je vervolgens voor 'Stuur bericht’. Dan duik ik er meteen voor je in!

prive bericht gestuurd 👍🏻

Reageer