Beantwoord

eSIM foutmelding

  • 13 August 2023
  • 3 reacties
  • 46 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hi! Vandaag heb ik mijn nieuwe telefoon (iPhone 12) ontvangen met eSIM. Echter krijg ik de foutmelding '’eSIM kan niet worden geactiveerd'’ wanneer ik de QR code scan. Weet iemand hoe ik de eSIM wel kan activeren? Alvast bedankt! 

icon

Beste antwoord door eric 13 August 2023, 21:55

Bekijk origineel

3 reacties

Oh, en nu komt opeens de melding dat de code niet meer geldig is. Waarschijnlijk te vaak geprobeerd dan? 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @SharV 

Als dit proces een eenmaal vastloopt is het gemakkelijkst om dit in de t-mobile winkel op te laten lossen. Neem dan wel legitimatie mee, de simkaart is een cruciaal onderdeel van de authentificatie en daarom vind er een strenge controle op identiteit plaats.

Hi Eric, thanks! Was van plan om morgen te bellen, maar dan ga ik inderdaad wel even langs een fysieke store! 

Reageer