eSIM geactiveerd, maar werkt niet - Technische dienst belt niet

  • 28 January 2024
  • 1 reactie
  • 41 Bekeken

Eerste eSim werd gezien door mijn nieuwe telefoon, maar de Odido-app zag hem niet en ik kon nergens activeren. Omdat chatbot van Odido zegt dat je opnieuw moet activeren en dat niet in de app kan, uiteindelijk geprobeerd met in systeem eSim verwijderen. Dat lost het dus niet op en ik ben de eSim kwijt.
Nieuwe eSim online gekocht. Die eSim is nu wel geactiveerd, zegt Odido zowel in de app als in een mail daarover, maar nu ziet de telefoon hem niet. Instellingen kunnen geen eSim vinden, en codes invoeren voor activatie werkt daar ook niet (‘code klopt niet of is al gebruikt’). Oude sim-kaart werkt niet meer, dus ik ben helemaal niet meer bereikbaar.
De chatbot op de website stuurt je weer zes maal hetzelfde kringetje rond. Dan maar wachten tot ik kan bellen (dat zou op zondag vanaf 9:00 moeten kunnen, maar de website toont het nummer pas vanaf 12:00). Servicelijn-medewerker zegt dat het vreemd probleem is en dat de Technische dienst mij daarom zal bellen om 17:30 (‘nee, u hoeft echt niet naar een winkel, de technische dienst belt u om half 6 en dan lossen ze het voor u op’). Enfin, ik ben niet gebeld en ben nog steeds niet bereikbaar. Echt heel fraai dit allemaal …

Marciano van Odido 3 maanden geleden

Hi Zjuuls, welkom op de Community! Niet leuk dat je niet bent teruggebeld door de technische dienst. Ik zie dat mijn collega je gisteren heeft geholpen met het downloaden van je nieuwe eSIM. Is het allemaal gelukt? 😄

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi Zjuuls, welkom op de Community! Niet leuk dat je niet bent teruggebeld door de technische dienst. Ik zie dat mijn collega je gisteren heeft geholpen met het downloaden van je nieuwe eSIM. Is het allemaal gelukt? 😄

Reageer