Beantwoord

Extra veilig Online heeft Odido uitgeschakeld

  • 4 January 2024
  • 3 reacties
  • 72 Bekeken

Odido informeerde me dat ze met het ingaan van mijn (verlengde) mobiele abonnement contract: Extra Veilig Online hebben uitgeschakeld, zonder reden of uitleg, in Mijn Odido zou je ik dat zelf weer moeten inschakelen? Gezocht maar niet gevonden, met de chatboxcomputer kom ik er ook niet uit, heeft iemand ervaring hiermee?  BVD

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 5 January 2024, 15:09

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Cris, allereerst van harte welkom op de Community! Goed om te zien dat je altijd Extra Veilig Online hebt gebruikt. Op dit moment werkt Extra Veilig Online alleen met onze oude Go-abonnementen en niet met de nieuwe Hello-abonnementen. Of Extra Veilig Online binnenkort beschikbaar wordt op jouw (Hello) abonnement, durf ik op dit moment niet te zeggen. De informatie hieronder staat in de FAQ op bovenstaand linkje:

Werkt Extra Veilig Online op alle abonnementen en op Prepaid?

Extra Veilig Online werkt op dit moment alleen op Go abonnementen. Op Odido Hello en Prepaid werkt Extra Veilig Online niet.


Ik hoop dat je nu extra voorzichtig bent op het internet en ik hoop je hiermee voldoende duidelijkheid te hebben gegeven. Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar! 😄

Bedankt voor jou bericht en informatie Marciano,

Maar klopt jouw informatie en advies vanuit Odido?. Ik heb het idee dat ik al die jaren best goed ben geholpen en geadviseerd door de diverse medewerkers. Sinds 1999 ben ik vaste klant bij resp. Ben, T-mobile, Odido. Al wordt de klantenservice met de jaren m.i. steeds minder klantvriendelijk/klantgericht. Bij het aanbod om m'n contract weer te verlengen, ben ik over hetgeen je stelt, in ieder geval ook (vooraf) niet geïnformeerd. Echter als ik het goed begrijp, weet je/Odido ook nog niet precies wat de bedoeling is.

Ter verduidelijking.

Deze SMS vanuit Odido ontving ik afgelopen donderdag 8.06 uur:

Hallo C,

We hebben je Extra Veilig Online bundel stopgezet. Wil je 'm weer activeren? Regel het makkelijk in Mijn Odido. 

Tot snel, Odido

Na lang zoeken, is het me in ieder geval alvast gelukt om Extra Veilig online op onderstaande manier te activeren via Odido:

Veilig Online

Wil je internetbeveiliging via het modem voor al je apparaten thuis? Kies dan voor 'Thuis Veilig Online! Wil je complete beveiliging voor je apparaten, ook buitenshuis? Kies dan voor 'Thuis + Overal'.

Meer informatie over Veilig Online producten

Thuis Veilig Online

Actie: Thuis Veilig Online, de

€ 0,00 p/mnd

€2,50

eerste maand gratis

Thuis + Overal

Actie: Thuis Veilig Online, de

eerste maand gratis

Actie: Overal Veilig Online, de

Vanaf

€ 0,00

p/mnd

eerste maand gratis

✓ Ik ga akkoord met de voorwaarden:

• Ik verzoek Odido en ga ermee akkoord dat de dienst direct na bestelling geleverd wordt en daarmee doe ik afstand van mijn bedenktermijn van 14 dagen

• Ik stem in met de betalingsverplichting en alle voorwaarden en tarieven die op mijn bestelling van toepassing zijn en machtig Odido om de kosten per maand automatisch te incasseren

• Ik kan de dienst op ieder moment aanpassen met een opzegtermijn van 30 dagen

Hoor het graag, bedankt alvast.

Groet,

Cris

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @Cris1, excuses! Mijn collega Marciano dacht dat het om '’Extra Veilig Online'’ bij je mobiele abonnement ging, maar in je bericht zie ik dat het gaat om '’Extra Veilig Online'’ voor je Internet (+TV) abonnement! Zelf ben ik van mobiel en mijn collega Marciano en ik kunnen je alleen op dat gebied verder helpen. We gaan de hulp van één van onze collega's van Internet + TV inschakelen! 

@Jason van Odido @Tommie van Odido @Teresa van Odido @Nora van Odido Is er iemand van jullie die hierbij kan helpen? Alvast bedankt! 😄

Groetjes, 

Pharwin 

Reageer