Beantwoord

Facebook Messenger service Odido werkt niet

  • 28 November 2023
  • 4 reacties
  • 77 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 11 reacties

Hallo,

Door omstandigheden kon ik even niet meer reageren op dit eerdere onderwerp van mij, dus maar opnieuw. 

Ik wer doorverwezen naar de service Odido van Facebook,  maar krijg geen contact,  alleen melding dat Europese regels bijgewerkt worden.

Als ik dan op "oke"  klikt gebeurt er verder niks,  kom dan gewoon weer op algemene Facebook.  Dit zowel bij de Facebook app als via website .

mvg Jet

icon

Beste antwoord door Aramaic 28 November 2023, 22:09

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Hnuys 

Ik zie dat je vorige topic gesloten is maar zoals daar te zien werkt het dus bij mij.

Werkt het ook niet op andere apparaten?

Probeer het eens via mobiele data.

Heb je de mogelijkheid om met iemand anders zijn Facebook account in te loggen?

Nee, het werkt nergens 

Via mobiele data doe ik niet, kost teveel, ben al onterecht geld kwijt, maar dat is een ander verhaal. 

Allemaal problemen die ik bij t mobile nooit had.

Maar wat ik ook doe, FB service werkt dus niet.

mvg Jet

Nee, het werkt nergens 

Via mobiele data doe ik niet, kost teveel, ben al onterecht geld kwijt, maar dat is een ander verhaal. 

Allemaal problemen die ik bij t mobile nooit had.

Maar wat ik ook doe, FB service werkt dus niet.

mvg Jet

Beste Hnuys,

Het lijkt erop dat je problemen ervaart bij het proberen contact op te nemen met de Odido-service via Facebook, en dat je een melding krijgt over bijgewerkte Europese regels zonder verdere actie. Hier zijn enkele stappen die je kunt proberen om dit probleem op te lossen:

  1. Andere browser of apparaat: Als je de Facebook-website gebruikt, probeer dan een andere browser of een ander apparaat om te zien of het probleem aan de specifieke configuratie van je huidige browser of apparaat ligt.

  2. App bijwerken: Als je de Facebook-app gebruikt, zorg er dan voor dat deze up-to-date is. Een verouderde app kan soms problemen veroorzaken. Je kunt de app bijwerken via de app store op je apparaat.

  3. Cookies en cache wissen: Probeer je cookies en cachegegevens van je browser te wissen. Dit kan helpen bij het oplossen van problemen met de weergave van pagina's.

  4. Inloggen op een computer: Probeer in te loggen op Facebook via een computer in plaats van een mobiel apparaat. Sommige functies werken mogelijk beter op een desktopbrowser.

  5. Directe link: Probeer de directe link naar de Odido-service op Facebook te openen. Als ze een specifieke Facebook-pagina hebben, kun je proberen deze te openen met de link in de adresbalk.

Als geen van deze stappen het probleem oplost, kan het zijn dat er tijdelijke technische problemen zijn aan de kant van Facebook of Odido. In dat geval is het mogelijk om later opnieuw te proberen.

Ik hoop dat een van deze suggesties helpt bij het oplossen van het probleem, zodat je contact kunt opnemen met Odido via Facebook.

Met vriendelijke groet, 

Aramaic

Ik ga de dingen die ik nog niet geprobeerd heb uitproberen 

met vriendelijke groet Jet

Reageer