geattendeerd worden op voicemail

  • 19 October 2022
  • 3 reacties
  • 36 Bekeken

Reputatie 2

Dag,

op zaterdag 15 oktober 2022 kreeg ik een sms bericht van jullie: “ u heeft 6 nieuwe voicemailberichten”.

De oudste daarvan bleek echter al een paar weken oud, was ingesproken op 26 september!!!

Dit was niet de eerste keer.

Ik verwacht meteen een sms bericht zodra iemand een voicemail inspreekt! En niet pas na 2 weken!

 

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @alexd 

Dat is is normaal gesproken niet de gang van zaken. Staan al je voicemailinstellingen wel goed? Had je op moment van ontvangen wel goed bereik? Wij kunnen nu achteraf niet controleren waardoor je de voicemail te laat hebt gekregen, maar ik kan wel je voicemail resetten zodat het de volgende keer niet voorkomt. Houdt er wel rekening mee dat je bestaande berichten verloren gaan bij een reset. Mocht je dat willen dan kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN.

 

Reputatie 2

Dat wil ik wel. Hoe stuur ik je een privebericht? In dit platform zie ik daarvoor geen opties

Reputatie 7
Badge +9

@alexd Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie stuur bericht. Ik zie die graag tegemoet.

Reageer