Beantwoord

Geen mobiel internet in de USA ondanks aanschaf Pas Zone 6

  • 3 June 2022
  • 4 reacties
  • 507 Bekeken

Goedenavond,

Ben gisteren in de USA aangekomen, na aankomst een Pas Zone 6 aangeschaft (via SMS bevestiging ontvangen en staat ook in mijn online account) maar ik heb hier nog steeds geen mobiel internet.

Via de chat bot komt geen antwoord-anders dan dat ik naar de klantenservice in Nederland kan bellen - maar daar ga ik natuurlijk helemaal op leeglopen.

Enig idee wat er mis kan zijn?

Alvast dank.

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 3 June 2022, 14:27

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Aloha2022 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat de pas geactiveerd is. Met welk netwerk ben je verbonden? Deze pas werkt alleen in combinatie met T-Mobile USA netwerk. Zou je je toestel opnieuw kunnen starten en controleren met welk netwerk je bent verbonden en indien nodig handmatig het netwerk T-Mobile USA selecteren?

Ik hoor graag of dat werkt en wens je een fijne tijd daar!

Ja  - gelukt. Probleem dus opgelost. Dank voor de snelle reactie! 👍

Ik heb het zelfde probleem.

Afgelopen maand aangeschaft.

Kom je in Amerika, geen internet, lui zijn niet te bereiken, chats werken niet. 

Zie graag een oplossing tegemoet van deze vriendelijke maatschappij die bijzonder goed te bereiken is. Whoop whoop zonder zorgen op naar Murica whoop whoop 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Reiniervandijk 

Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag met je mee! Je kan in de tussentijd ook de tip van hierboven proberen, namelijk handmatig het netwerk T-Mobile USA kunnen selecteren? Vaak lost dat jet probleem. 

Ik hoor graag of het lukt!