Beantwoord

Hoe krijg ik de technische afdeling te spreken

  • 27 February 2024
  • 3 reacties
  • 52 Bekeken

Weet iemand hoe ik iemand van de technische afdeling van Odido kan bereiken? Ik ben niet bereikbaar op mijn 06 nummer sinds overgaan naar Zakelijk vast op mobiel op 16-2-2024. Inmiddels 7x naar het service nummer gebeld, via contactformulier gevraagd om het probleem op te lossen. Telkens krijg ik het antwoord dat het wordt doorgezet naar de technische afdeling. Inmiddels zijn we 11 dagen verder. Nog steeds niet bereikbaar!

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 28 February 2024, 14:06

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi, welkom op de Community! Hier op de Community kunnen we geen zakelijke abonnementen inzien. Ik heb wel direct voor je gekeken naar de case en ik zie dat je vanochtend contact hebt gehad met mijn collega en dat je nu weer bereikbaar bent, klopt dat? Ik had je graag zelf verder willen helpen, maar mocht er nog iets zijn, dan moet ik je toch vragen nog eens contact op te nemen met mijn collega's van de zakelijke klantenservice. Ik hoop dat je (snel) weer bereikbaar bent! 😄

Ja, vanochtend om rond 8:30 uur gebeld. Aanvankelijk zomaar de hoorn erop gegooid na 5 minuten in de wacht te hebben gehangen, omdat ze het probleem in het dossier moest inlezen. Het vertellen was blijkbaar onvoldoende.  Blijkbaar zijn er nog zulke onfatsoenlijke mensen aan het werk. 

Daarna heb ik weer terug gebeld. Deze week wel netjes te woord gestaan en geholpen, waarvoor mijn dank. Aanvankelijk leek het probleem opgelost te zijn, maar helaas, is van korte duur. Ik ben nu niet bereikbaar. Inmiddels is het dag 12 van “niet bereikbaarheid” zijn.

Ik denk sterk erover om van provider te wisselen. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi, niet fijn dat dit is gebeurd en zeker niet wat je van onze service mag verwachten! Ik heb een beter alternatief. Via Facebook en Odido Nederland (@odidonederland) / X (twitter.com) kunnen mijn collega's je zakeljike abonnement ook inzien. Ik weet zeker dat zij je verder kunnen helpen! Laat je het me weten wat hieruit is gekomen?

Reageer