Inlogproblemen, enorme wachttijden, belachelijke service

  • 25 September 2023
  • 1 reactie
  • 271 Bekeken

Reputatie 2

Ik zou graag onderstaande eens bespreken met iemand die mij wel kan/wil helpen. De medewerkers van de klantenservice doen vast hun best maar hebben overduidelijk niet voldoende kennis en zeker niet voldoende mogelijkheden.

- Inloggen app: onmogelijk, wit scherm. Medewerkers zeggen dit niet te herkennen terwijl het internet vol staat met klachten.

- Inloggen website: idem. Wachtwoordreset werkt niet. Na 1u20m wachten en doorverbonden worden krijg ik te horen het morgen nog eens te proberen of terug te bellen. Probleem is wel bekend, maar ook weer niet als zijnde een groot probleem?

- Databundel op, na 2 weken in het buitenland en gebruik van een lokale sim (T-mobile sim zat niet in de telefoon) kom ik weer in NL, na een uur is 80% van mijn data op, en anderhalf uur later alles. Zal volgens de medewerker aan een update liggen (ik doe dat alleen via wifi), en ik moet maar een datateller app installeren en een dure bundel bijkopen via de app. Wat niet gaat wegens eerder genoemde problemen. Na aandringen wil de medewerker dan wel traag onbeperkt internet aanzetten. Meekijken of meedenken zit er niet in.

- Tenaamstelling is nog steeds als zakelijk bekend. Andere contractant, en bedrijf. Sinds april heb ik het nummer prive overgenomen. Maar nee, dit is geen datalek…

- Ontkennen problemen terwijl het internet van de klachten wemelt en volhouden dat er aan systemen (werken ineens niet) en klantenservice (veel langere wachttijden en minder hulp) niets is veranderd.

- Odido is persoonlijk en voor de klant, maar zet wel een draak van een chatbot in, en is amper bereikbaar.

Marciano van Odido 7 maanden geleden

Hoi Joeri, allereerst bedankt voor de uitgebreide uitleg, ik kijk graag met je mee om deze punten op te lossen! Kijk eerst eens of er wellicht een update voor de app klaarstaat om te downloaden. Wellicht helpt het verwijderen en opnieuw installeren ook. Ik heb de app zojuist geopend en bij mij werkt deze namelijk wel zoals het hoort. Het wijzigen van je wachtwoord zou via de website wel moeten werken. Zo niet, dan is er wellicht iets nieuws aan de hand: ontvang je geen mail of krijg je een foutmelding? Heb je ook in je spamfolder gekeken?

Mocht de mail ook niet in je spamfolder terecht zijn gekomen, dan moet dit werken om je wachtwoord te wijzigen:

  1. Open de ODIDO app
  2. Ga naar meer
  3. Ga naar wissel van gebruiker
  4. Klik gebruiker toevoegen (onderaan)
  5. Klik op inlog gegevens vergeten (onderaan)
  6. Vul emailadres in
  7. Klik op link in de email (app opend)
  8. Voer nieuw wachtwoord in

Over het verbruik; wij kunnen niet zien waar je data aan wordt verbruikt. Hierin is het bijhouden van je data via je toestelinstellingen of inderdaad via een app de beste manier om dit bij te houden. Wellicht staat wifi assistent aan en gaan bepaalde updates of verbruik toch via je databunde, omdat de wifi verbinding niet sterk genoeg is. 

Begrijp ik het goed dat je naam en gegevens aangepast moeten worden in het systeem en dat dit nog nie gebeurd is na de contractovername? Stuur me even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik graag mee naar wat er aan de hand is.

Laat je het me weten of je wachtwoordherstel is gelukt met bovenstaande stappen? 😄

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Joeri, allereerst bedankt voor de uitgebreide uitleg, ik kijk graag met je mee om deze punten op te lossen! Kijk eerst eens of er wellicht een update voor de app klaarstaat om te downloaden. Wellicht helpt het verwijderen en opnieuw installeren ook. Ik heb de app zojuist geopend en bij mij werkt deze namelijk wel zoals het hoort. Het wijzigen van je wachtwoord zou via de website wel moeten werken. Zo niet, dan is er wellicht iets nieuws aan de hand: ontvang je geen mail of krijg je een foutmelding? Heb je ook in je spamfolder gekeken?

Mocht de mail ook niet in je spamfolder terecht zijn gekomen, dan moet dit werken om je wachtwoord te wijzigen:

  1. Open de ODIDO app
  2. Ga naar meer
  3. Ga naar wissel van gebruiker
  4. Klik gebruiker toevoegen (onderaan)
  5. Klik op inlog gegevens vergeten (onderaan)
  6. Vul emailadres in
  7. Klik op link in de email (app opend)
  8. Voer nieuw wachtwoord in

Over het verbruik; wij kunnen niet zien waar je data aan wordt verbruikt. Hierin is het bijhouden van je data via je toestelinstellingen of inderdaad via een app de beste manier om dit bij te houden. Wellicht staat wifi assistent aan en gaan bepaalde updates of verbruik toch via je databunde, omdat de wifi verbinding niet sterk genoeg is. 

Begrijp ik het goed dat je naam en gegevens aangepast moeten worden in het systeem en dat dit nog nie gebeurd is na de contractovername? Stuur me even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik graag mee naar wat er aan de hand is.

Laat je het me weten of je wachtwoordherstel is gelukt met bovenstaande stappen? 😄

Reageer