Kan Deezer niet meer selecteren

  • 9 September 2023
  • 15 reacties
  • 218 Bekeken

Reputatie 1

Omdat ik per ongeluk Deezer per maand had afgesloten heeft een dame van de Klantenservice deze voor mij verwijderd uit m n account. Ze vertelde dat ik dan Deezer vast kan selecteren als extra.

 

Echter Deezer staat nu helemaal niet meer als optie om te kunnen selecteren in mn account.

 

 

Kan iemand mij helpen?

 

Gr. Dennis

Hajar van Odido 7 maanden geleden

Hi allemaal,

Het lijkt om een technische storing te gaan waarbij Deezer momenteel niet beschikbaar is. We zijn dit aan het onderzoeken en zodra er een update is laat ik het jullie weten!

@MrBigLuck Deezer is alleen beschikbaar voor mobiele Odido klanten en dus niet voor Thuis en Ben abonnementen. Excuses voor het ongemak!

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Bandiroot 

Ik wil graag met je meekijken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen. 

Een topic aanmaken lijkt niet te lukken. Dan maar hier, sorry…

 

Ik zou graag Deezer Vast willen afsluiten, maar krijg geen enkele extra te zien om te selecteren.

Heb al getracht iemand te bereiken via de chat in de Odido app, maar vooralsnog geen reactie.

 

 

Jeroen.

Reputatie 1

Ik heb zelfde probleem. Hajar is er voor mij mee bezig.

Ik krijg echter geen enkele extra optie te zien.

Weet überhaupt niet waar het staat.

Wanneer ik zoek op Deezer binnen de site krijg ik een mooie Deezer site waar ik op een knop kan klikken om het te bestellen, maar dan ga ik naar een site van Odido waarbij de melding staat dat de pagina op slot is. Heel vreemd.

Reputatie 1

Ik zie alle extra behalve deezer.😓😓

 

 

Is dat een screenshot vanuit de app??

Begrijp nog steeds niet waar die optie te vinden is. Wij hebben glasvezel van Odido en 3 abonnement bij Ben. Zou het komen omdat onze telefonie abonnementen van Ben zijn dan? Klantvoordeel hebben we wel gewoon.

Reputatie 1

Wij hebben alles van T-mo.... Odido.

Geen idee of Ben ook ondersteund word

Ik ga er van uit dat dat sowieso niet uit maakt.

Het kan natuurlijk dat ik met mijn Odido Glasvezel gewoon fijn Deezer wil gebruiken op mijn pc of Heos systeem.

Ik wacht het maar af.

Hopelijk is het snel voor ons gefixed!

@Bandiroot ben jij nog geholpen? Heb zelf niets meer vernomen.

Reputatie 1

Nee maar het is weekend. Laten we morgen afwachten .

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Het lijkt om een technische storing te gaan waarbij Deezer momenteel niet beschikbaar is. We zijn dit aan het onderzoeken en zodra er een update is laat ik het jullie weten!

@MrBigLuck Deezer is alleen beschikbaar voor mobiele Odido klanten en dus niet voor Thuis en Ben abonnementen. Excuses voor het ongemak!

@Hajar van Odido dat is jammer zeg. Je zou toch denken dat je ook juist thuis met je glasvezel abonnement gebruik wil maken van de HiFi functie van Deezer. Erg jammer dat dit zich beperkt tot mobiele abonnementen.

In ieder geval bedankt voor je antwoord!

Ik zie gelukkig dat Deezer ook zelf een jaar abonnement aanbied voor omgerekend €8,24 per maand. Gelukkig slechts €0,25 cent per maand meer dan via jullie.

@Bandiroot hopelijk wordt het voor jou snel opgelost!

Reputatie 1

Hi allemaal,

Het lijkt om een technische storing te gaan waarbij Deezer momenteel niet beschikbaar is. We zijn dit aan het onderzoeken en zodra er een update is laat ik het jullie weten!

@MrBigLuck Deezer is alleen beschikbaar voor mobiele Odido klanten en dus niet voor Thuis en Ben abonnementen. Excuses voor het ongemak!

Wanneer is het verholpen ? Dit lijkt mij geen groot issue ?

Reputatie 1

En het is echt verdacht stil, er word met geen woord meer gerept over het verdwijnen van Deezer.

Als jullie gestopt zijn met het aanbieden, laat het de klant weten ! Oh wacht jullie zijn niet echt snel met klanten informeren als je via de pers moet vernemen dat T-Mobile Odido is geworden !

 

Verleen wat service en hou de klanten op de hoogte.

 

 

Reputatie 1

Hi allemaal,

Het lijkt om een technische storing te gaan waarbij Deezer momenteel niet beschikbaar is. We zijn dit aan het onderzoeken en zodra er een update is laat ik het jullie weten!

@MrBigLuck Deezer is alleen beschikbaar voor mobiele Odido klanten en dus niet voor Thuis en Ben abonnementen. Excuses voor het ongemak!

Hajar bedankt voor de update in dit topic wat je niet hebt geplaatst ???

Blijkbaar is Deezer weer beschikbaar, dit heb ik zelf moeten ontdekken.

 

Ik Snap dat Deezer geen Hot item is voor Odido,maar houd de mensen op de hoogte !

Reageer