klacht helpdesk

  • 27 September 2023
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

Begon door, tijdens vakantie Spanje, een verandering van bedrijfsnaam te zien van Tmobiel. Zonder vooraankondiging. Dan kwam ik erachter dat ik niet meer kon bellen in Spanje. Na 8 dagen zoeken kwam ik erachter dat een instelling veranderd was. Dat opgelost kreeg ik een andere verrassing voor de kiezen. Op een plek met veel mensen was ik de enige, van mijn groep, die geen data-bereik had.

Mijn keuze van T-mobiel was zekerheid van dekking in Europa. Al jaren op reizen en nooit problemen.

Dus heb ik 27 september 2023 gebeld met Odido. Na 15 minuten wachten kreeg ik iemand te spreken. Uitgelegd, en hij zei dat de klacht genoteerd was. En vroeg of er andere vragen waren.

Met stomheid geslagen zei ik: En hoe nu verder?

Hoe bedoeld u, zei hij. 

Kreeg geen gehoor hoe de klacht afgehandeld ging worden. Of een bevestiging mail kreeg van mijn klacht. Twijfel of die klacht wel genoteerd is. En wat Odido z'n beleid is in deze.

Mijn oordeel nu is 0 sterren voor klantbehoud.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Mike6zeven 

Wat jammer dat je dat zo hebt ervaren. Wij doen graag ons best om zo goed mogelijk mee te denken met de klant en te helpen.

Ervaar je nog steeds problemen met bellen in Spanje? Heb je ook geprobeerd om een ander netwerk te selecteren in je toestel? In het buitenland ben je ook afhankelijk van het netwerk daar. Ik wil ook graag controleren of je instellingen goed staan bij ons. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik met je mee. 

Reageer