klacht over service

  • 18 July 2023
  • 1 reactie
  • 32 Bekeken

Hoi T-Mobile 

 

de service van klantvriendelijkheid mag wel 100 % worden 

heb een probleem met inloggen op mijn account krijg geen code voor verrification

ik op de chat die gene zij dat mijn nummer niet in staat en dan ook nog is in het engels

daarna verder werd ik eruit gegooid op de chat en kon niet met die persoon verder.

ik klanteservice bellen nou dat was ook geen heppie end ik gaf door dat ik me account niet op kom

en dat ik geen sms krijg voor verrification ze zij dat t-mobile storing heeft en ze weten niet 

wanneer het opgelost wordt ben je mooi klaar mee die gene kwam heel raar over

of ze het niet intresseerde en dat vind ik toch een domper om dit zo mee te maken 

en dan het gevoel hebben dat ik niet waargenomen wordt heel raar dit gisteren was ook als 

zo dat ik t-mobile belde voor informatie maar ik werd al 2x opgehangen zonder taboe en werd daar 

niet eens terug gebeld nu heeft die persoon die ik wel aan de lijn kon krijgen in normaal contact 

een klacht ingedient.

 

ik hoop echt voor betere klantvriendelijkheid want zo ga je niet met elkaar om 

en dan het inloggen kwestie het moet niet gekker worden lijk mij storing oke 

maar zolang in tussen tijd kan ik als klant niks wilde wat kijken in me account 

en dat gaat mooi niet door ik vind dat de zaakje compleet moet zijn kijk storing kan 

maar klant moet ook weten waar ze aan toe  zijn en vind dit totaal respectloos. 

Hajar van Odido 9 maanden geleden

Hi @simon433 

Wat jammer dat je dat zo hebt ervaren. Dit is zeker niet de normale gang van zaken bij ons. Weet dat je voor vragen ook altijd hier terecht kan of via onze social media kanalen zoals Twitter of Facebook als je liever niet belt. 

Het klopt inderdaad dat er gister wat problemen waren met de tweestapsverificatie waardoor het versturen van de sms niet goed verliep. Dit is inmiddels verholpen en als het goed is zou je nu weer moeten kunnen inloggen en een verificatiesms ontvangen. 

Mocht je nog problemen ervaren met het inloggen in My T-Mobile, laat het dan vooral weten! We helpen je graag verder.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @simon433 

Wat jammer dat je dat zo hebt ervaren. Dit is zeker niet de normale gang van zaken bij ons. Weet dat je voor vragen ook altijd hier terecht kan of via onze social media kanalen zoals Twitter of Facebook als je liever niet belt. 

Het klopt inderdaad dat er gister wat problemen waren met de tweestapsverificatie waardoor het versturen van de sms niet goed verliep. Dit is inmiddels verholpen en als het goed is zou je nu weer moeten kunnen inloggen en een verificatiesms ontvangen. 

Mocht je nog problemen ervaren met het inloggen in My T-Mobile, laat het dan vooral weten! We helpen je graag verder.

Reageer