klantenservice

  • 10 September 2023
  • 8 reacties
  • 2255 Bekeken

Geachte, Ik ben al 4 dagen 08000092 aan het bellen. Al 4 dagen is het druk in de app bla bla. Belt u op een later tijdstip terug. Bedankt voor u begrip. 

Nouuuuu mijn begrip is op dus Odido bedankt voor u onvernogen om uw klanten te kunnen bedienen. 

Kunt u mij vertellen waarom u al 4 dagen niet bereikbaar bent. Hoelang dit nog gaan duren en of dit de maatstaf word van Odido. 

Gelukkig kan je maar 1 keer een eerste indruk maken. Ik kan u vertellen dat is geluk!! 

 

 


8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Meanstreak 

Er zijn verschillende communicatie kanalen met Odido. Dit forum is er 1 van. Er zijn hier medeklanten en moderators.  Wat is uw vraag?

We hebben:

De telefoon niet bereikbaar 

De chat box verbind je door met 08000092

Twitter verwijst je naar 08000092 (aangezien ik het daar of in de winkel moet regelen)

Dus na 4 dagen weet ik wel dat alle kanalen bij Odido niet werken.

Mijn vraag is hoe je contact krijgt met iemand van Odido waar ik een contract wijziging kan regelen.

 

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Meanstreak 

Vanaf morgen zijn de moderators er weer en die kunnen je hiermee verder helpen.

Heb je een mobiele abonnement of een thuis abonnement?

Wat wil je veranderen aan je contract?

Heb je jouw klantnummer ingevuld in je community profiel?

Bedankt voor je antwoord. Ik wacht nog een dagje, maar ik denk toch dat ik mijn privé en zakelijke abonnementen ga weghalen bij Odido. Echt te slecht dit!!

Reputatie 7
Badge +15

@Meanstreak 

Kan je de vragen nog beantwoorden? Dan kan een moderator direct voor je aan de slag zonder eerst om bovenstaande te vragen.

Ik zal zo de post verwijderen. Ik ga niks meer wijzigen. Contracten laat ik aflopen en dan gaan we verder kijken. Een 24/7 maatschappij en een telecomprovider waarvan de app niet werkt, telefonisch niet bereikbaar is, op het forum werken ze op zondag niet en op Twitter mogen we niks.....Jezus wat een treurig lachertje.

Reputatie 7
Badge +14

Er is net een Mega ombouw operatie uitgevoerd deze week. Geef ze daar heel even de tijd voor om wat puntjes op de I te zetten. De app heeft een bug die ze met man en macht aan het fixen zijn. De operatie,  dus bellen/internet is totaal ononderbroken gemigreerd. Alleen sommige IT items vielen pas door de mand na de big bang. Maar met 6 miljoen klanten is het.best goed verlopen! Even geduld a.u.b.

Reputatie 1

@Meanstreak De klantenservice per telefoon is gewoon bereikbaar. Het beginstukje als je belt is puur voor de app storing. Daarna kun je gewoon doorverbonden worden met een medewerker.

En geloof me het gras is niet groener aan de andere kant. Succes met overstappen.

Reageer