Beantwoord

kopen van een bundel werkt niet

  • 12 November 2023
  • 3 reacties
  • 163 Bekeken

Sinds donderdag probeer ik een nieuwe bundel te kopen. De app en de website geven een fout melding: 

Er is een fout opgetreden

Er is een probleem bij het laden van deze gegevens. Probeer het later opnieuw."”

Je kunt wachten tot je dood gaat. Ik was heel tevreden met T-Mobile maar odido is gewoon slecht. Sinds donderdag probeer ik te bellen (we zijn druk, probeer het later). Het is me vrijdag gelukt om de chat te openen nadat het bot me dat toeliet. Echter, Marsha liet de chat verlopen zodat ik nog steeds geen antwoord heb. Naar een andere NL provider gaan lukt op dit moment niet want ik ben sinds vandaag in Bulgarije (waarom ik dus de bundel wilde kopen VOORDAT ik hier in Sofia zit). M.a.w. ik heb geen internet, geen telefoon meer. Dank U wel Odido. Jullie klantenservice is gewoon non existent, Izzie is een joke en je klanten, ik heb 3 jaar zonder enig probleem met T-Mobile gewerkt, staan in de kou. 

Ik zou dus graag willen weten wat ik nog kan doen zonder weer een paar uur in de wacht te hangen en vervolgens weer opgehangen te worden zonder antwoord.

Je scoort zo geen nieuwe klanten. Heeft iemand een zinnige reactie? Telefoon reset is gedaan maar ook op de website op een laptop werkt nieuwe bundel kopen niet. 

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 13 November 2023, 12:42

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Kreeg sms van Ruud, zijn antwoord is precies wat niet werkt, ik krijg daar een foutmelding

Reputatie 7
Badge +14

Beste @psyclist Heel lastig dat begrijp ik maar stoppen met dubbel posten a.u.b.

Lees de regels nog eens door.

De dubbele topics worden gesloten.

De moderators reageren op volgende van binnenkomst dus opnieuw posten zet je jezelf weer onderaan.

Fijne dag

Reputatie 6
Badge +6

Sinds donderdag probeer ik een nieuwe bundel te kopen. De app en de website geven een fout melding: 

Er is een fout opgetreden

Er is een probleem bij het laden van deze gegevens. Probeer het later opnieuw."”

Je kunt wachten tot je dood gaat. Ik was heel tevreden met T-Mobile maar odido is gewoon slecht. Sinds donderdag probeer ik te bellen (we zijn druk, probeer het later). Het is me vrijdag gelukt om de chat te openen nadat het bot me dat toeliet. Echter, Marsha liet de chat verlopen zodat ik nog steeds geen antwoord heb. Naar een andere NL provider gaan lukt op dit moment niet want ik ben sinds vandaag in Bulgarije (waarom ik dus de bundel wilde kopen VOORDAT ik hier in Sofia zit). M.a.w. ik heb geen internet, geen telefoon meer. Dank U wel Odido. Jullie klantenservice is gewoon non existent, Izzie is een joke en je klanten, ik heb 3 jaar zonder enig probleem met T-Mobile gewerkt, staan in de kou. 

Ik zou dus graag willen weten wat ik nog kan doen zonder weer een paar uur in de wacht te hangen en vervolgens weer opgehangen te worden zonder antwoord.

Je scoort zo geen nieuwe klanten. Heeft iemand een zinnige reactie? Telefoon reset is gedaan maar ook op de website op een laptop werkt nieuwe bundel kopen niet. 

 

Hallo @psyclist, allereerst welkom op onze Community! Goed dat je via deze weg contact met ons opneemt, ik help je graag verder! Als ik het zo lees, klinkt dat niet als de service die je van ons mag verwachten, mijn excuses hiervoor en ik breng hier graag verandering in! Je kunt in Bulgarije gewoon gebruikmaken van je huidige bundels! Je hebt namelijk in de EU 35 GB om te gebruiken. Zijn deze volledig gebruikt? Dan kun je via je Mijn Odido account nieuwe GB-aanvullers aanschaffen: https://www.odido.nl/my/aanvullersLet op, dit is wel pas mogelijk zodra je 80% van je bundel hebt verbruikt. Is dat ook het geval? 

Probeer je dit in de app aan te schaffen? Als het niet lukt in de app, zou ik je willen vragen om het te proberen via een browser of een ander device (zoals een laptop) om te kijken of het dan wel lukt. Beschik je over een nieuwe Hello abonnement van Odido? Dan kun je het ook via SMS aanschaffen door  EXTRA te SMS-en naar 1280. 

Als het niet lukt, zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Je klantnummer invullen in je profiel is ook voldoende! Zou je ook kunnen aangeven welke GB-aanvuller je zou willen hebben? Dan kan ik dit voor je uitzoeken! 

Ik zie je bericht graag tegemoet! 

Groetjes, 

Pharwin