Beantwoord

Krijg Deezer Premium niet actief

  • 20 November 2023
  • 7 reacties
  • 84 Bekeken

Reputatie 2
  • is een Master Poster
  • 14 reacties

He Odido,

Ik krijg Deezer premium niet actief. Onlangs Deezer Premium opnieuw afgesloten, waardoor er werd gevraagd opnieuw te koppelen. Dit gedaan, via Deezer de partnerschap gestart, krijg een melding dat het actief is, maar daarna krijg ik een foutmelding en blijft Deezer aangeven dat ik een gratis account heb.

Ik heb deezer al meerdere keren gevraagd om hulp, maar zij blijven volhouden dat het bij Odido ligt.

Graag hulp.

Bedankt.

icon

Beste antwoord door JePe55 29 November 2023, 16:18

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @JePe55, tof dat je van Deezer Premium gebruikt maakt! Heb je je account al via Mijn Odido gekoppeld? Dat kan via Deezer Instellingen op deze pagina. Lukt het hiermee niet? Stuur me dan even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik of ik Premium voor je kan activeren en anders lopen we nog een aantal stappen door. Dan heb je binnen no time je Deezer Premium geactiveerd! 😄

Reputatie 2

Hoi @JePe55, tof dat je van Deezer Premium gebruikt maakt! Heb je je account al via Mijn Odido gekoppeld? Dat kan via Deezer Instellingen op deze pagina. Lukt het hiermee niet? Stuur me dan even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik of ik Premium voor je kan activeren en anders lopen we nog een aantal stappen door. Dan heb je binnen no time je Deezer Premium geactiveerd! 😄

He Marciano, ik had Deezer inderdaad al gekoppeld, zoals beschreven in mijn mail. Ik heb je een prove bericht gestuurd.

Reputatie 2

 

Reputatie 2

@Marciano van Odido 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi, bedankt voor de screenshots! Ik heb de vraag momenteel uitstaan bij mijn collega. Zodra ik meer duidelijkheid heb, kom ik uiteraard direct bij je terug! 😄

Reputatie 2

He @Marciano van Odido tot mijn verbazing zag ik dat ik sinds vanochtend Deezer premium via Odido heb. Schijnbaar is iets (al) geregeld. Bedankt 😁

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey JePe, wat goed!! Super fijn dat het is geregeld en bedankt voor de terugkoppeling. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. We staan voor je klaar. Nu heel veel plezier gewenst met Deezer! 🎧

Reageer