Beantwoord

mijn odido account verwijderen

  • 18 March 2024
  • 3 reacties
  • 84 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Goedemiddag,

 

Ik zou graag mijn odido account willen verwijderen. Mijn mobiel abonnement is gisteren beeindigd en ik wil dat mijn persoonsgegeven en mijn account worden gewist. Zouden jullie dat voor mij kunnen regelen? Ik kan dit helaas niet het knopje voor vinden wanneer ik inlog

 

Groetjes

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 18 March 2024, 15:14

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @passenger123, welkom! Ik heb gelijk met je meegekeken in je account en ik zie inderdaad dat je abonnement al is stopgezet. Je kunt daarna altijd nog 2 maanden gebruikmaken van je account, mocht je nog toegang willen hebben tot de facturen (of andere zaken). Mocht dat niet nodig zijn, ga ik het account voor je verwijderen. Gaat het om het account met dit e-mailadres: ****nht@outlook.com? Als je mij hierop akkoord kunt geven, verwijder ik deze gelijk voor je! 

Hoi Pharwin, het emailadres klopt inderdaad. En bij voorbaat dank! Zou je bij deze ook mijn community account kunnen verwijderen? En bij community account en mijn odido een bevestiging sturen wanneer het beiden is verwijderd? Dan weet ik het zeker. 

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @passenger123, geen dank! Het account heb ik zojuist voor je verwijderd. En ik zal nu het Community account ook voor je verwijderen. Je naam zal overal worden aangeduid met '’Anonymous'’, dus er is geen link meer naar jou te vinden. Wel blijft je topic bestaan, zodat anderen ook kunnen zien dat het via deze weg opgelost kan worden (mochten zij hetzelfde willen). Ik kan hier geen bevestiging over sturen, je kunt mijn bericht als de bevestiging beschouwen! Voor nu wens ik je nog een hele mooie dag toe! 😄

Reageer