mobiele nummers koppelen voor klantvoordeel

  • 12 November 2023
  • 5 reacties
  • 51 Bekeken

Ik wil twee mobiele nummers (Ben) koppelen aan Odido. Krijg echter steeds de foutmelding dat de nummers niet bekend zijn op dit adres. Adres klopt, er is geen extra toevoeging oid. Eerste nummer kon ik wel koppelen. 

 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Regenbui124 

Als je alleen 2 Ben abonnementen hebt dan kun je deze niet koppelen en beheren in de Odido app.

Zorg dat beide abonnementen op hetzelfde adres geregistreerd staan en in de Ben app bij abonnement > klantvoodeel zie je een overzicht met de abonnementen en voordelen als het goed is.

Hallo Waqqas,

Ik heb Internet + TV, daar is één odido mobiel nummer aan gekoppeld. Nu wil ik nog twee ben nummers koppelen. 
Alle abonnementen staan op hetzelfde adres geregistreerd. 

 

Reputatie 7
Badge +15

@Regenbui124

Kun je ze via de Ben app aanmelden? Ik heb ook Ben mobiel maar het ging hier automatisch, Odído zal de nummers niet herkennen omdat ze van Ben zijn.

Hoi Waqqas, in de Ben app van één van de nummers staat nu bij klantvoordeel idd de twee Ben nummers + Odido Internet + TV. Gisteren stond dit er nog niet
Het lijkt dus goed gegaan te zijn.
Lastig dat de Ben abo's bij Odido niet zichtbaar zijn, dat je de info op twee plekken moet zoeken. Maar het werkt en ik ben er voor nu even klaar mee. 

Dank voor je hulp

Reputatie 7
Badge +15

@Regenbui124

Bij mij staat het Ben nummer ook in het klantvoordeel overzicht in de Odido app.

Reageer