Beantwoord

Onbereikbare klantenservice

  • 22 September 2023
  • 4 reacties
  • 307 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Op meerdere plekken staat vermeld dat odido tm 20.00 uur bereikbaar is, maar als ik bel krijg ik (pas aan het einde van alle keuzemenu's) te horen dat de klantenservice gesloten is.

Daarnaast is het ook zo dat de chatbot tot nu toe gewoon slecht is. Wanneer ik uiteindelijk de optie krijg om met een medewerker te chatten, zijn die nooit beschikbaar.

 

icon

Beste antwoord door Cristien 22 September 2023, 19:39

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedenavond @Ayam Welkom bij Odido! 

Wat is je vraag? Dit is een klant helpt klant community met ondersteuning van de moderators. 
Misschien kunnen wij je helpen? 
 

 

 

Goedenavond @Ayam Welkom bij Odido! 

Wat is je vraag? Dit is een klant helpt klant community met ondersteuning van de moderators. 
Misschien kunnen wij je helpen? 
 

 

 

Waarom is de klantenservice niet telefonisch bereikbaar binnen de openingstijden? (Via telefoon wordt er gezegd dat ze gesloten zijn)

Reputatie 7
Badge +14

@Ayam Uiteraad kan ik dat van hieruit niet beoordelen, maar ik heb wel een vermoeden.

Sinds TM Odido is geworden samen met tele2 is het extra druk en zijn er erg veel vragen. 

Ik heb zojuist gebeld en kwam er wel doorheen. De wachttijd weet ik niet.

Wil je van ons geen hulp moet je wachten op de moderators of langs een shop gaan.

MVG, en fijn weekend!

 

Openingstijden:

  • Ma t/m vr 8-20 uur.
  • Za 9-17.30 uur.
  • Zo 12-17.30 uur.

Bel 0800-0092

Ben je in het buitenland?

Bel ons dan op +316-24001200

Hier idem, geen contact na half uur wachten. Ik probeer al een paar dagen de financiële afdeling te bereiken maar helaas.  Een dubbele rekening dus die heb ik gestorneerd. Klantvriendelijkheid is ver te zoeken bij Odido 

Reageer