Beantwoord

Pixel 8 met eSIM?

  • 10 January 2024
  • 1 reactie
  • 30 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
Beste Odido,

Ik wil graag een Pixel 8-telefoon kopen met een abonnement van 1 jaar - met eSIM.
De eSIM-optie kan echter niet worden geselecteerd wanneer ik de bestelling probeer aan te maken.

Is het mogelijk om deze telefoon met eSIM op uw netwerk te gebruiken? Als de eSIM niet kan worden geselecteerd en ik een echte simkaart zou krijgen, kan ik deze dan vervangen door eSIM?
 

 

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 11 January 2024, 12:19

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @dandor, superfijn om te lezen dat je de Google Pixel 8 bij ons wil bestellen, daar zijn we erg blij mee en ik moet zeggen dat het een goede keus is! Ik zie inderdaad dat de eSIM niet gekozen kan worden bij het bestellen en de reden hiervoor durf ik ook niet te zeggen - deze vraag heb ik gelijk uitgezet bij een collega die hierover gaat om hier meer duidelijkheid over te krijgen. Het toestel is wel degelijk beschikbaar voor een eSIM. Je kunt eventueel voor nu kiezen voor een fysieke simkaart. Zodra je abonnement van start is gegaan, kun je de fysieke simkaart omwisselen naar een eSIM. De eSIM kun je dan heel gemakkelijk aanvragen via je Mijn Odido account: https://www.odido.nl/my/toestel-en-sim. Er komt dan binnen enkele minuten een QR-code voor je klaar te staan in je account. Als je deze scant, staat de eSIM gekoppeld in je toestel. Daarna dien je deze allen nog even te activeren via je account en dat kan via dezelfde link! 

Groetjes, 

Pharwin

Reageer