Beantwoord

Probleem met Multi-SIM Toevoegen aan Apple Watch Series 7 LTE

  • 22 February 2024
  • 8 reacties
  • 150 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo allemaal,

Ik loop tegen een probleem aan waarbij ik mijn Multi-SIM niet kan toevoegen aan mijn Apple Watch Series 7 LTE-versie. Wanneer ik probeer mijn abonnement toe te voegen via de Watch-app, krijg ik in plaats van de verwachte loginpagina slechts een wit scherm te zien.

Tot nu toe heb ik de volgende stappen ondernomen om dit probleem op te lossen:

  1. Contact opgenomen met de klantenservice voor hulp.
  2. Een bezoek gebracht aan de fysieke winkel in de hoop op een oplossing.

Helaas hebben beide pogingen niet geleid tot een oplossing voor het probleem. Ik vraag me af of iemand hier een soortgelijk probleem heeft ervaren en wellicht een oplossing heeft gevonden of suggesties heeft over wat ik nog meer zou kunnen proberen.

Alle hulp of advies is zeer welkom, aangezien ik echt graag mijn Apple Watch volledig functioneel wil gebruiken met mijn Multi-SIM.

Alvast bedankt voor jullie tijd en hulp!

Groetjes, 
Meton66

icon

Beste antwoord door Meton66 26 February 2024, 13:04

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 2

Ik heb ook een probleem daarmee.. Gebeld door technische dienst. Momenteel is er een storing gaande voor het toevoegen ervan. Witte scherm krijg je idd te zien. Even afwachten helaas 

Hier zelfde probleem. Hopelijk snel opgelost

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @Meton66 @PHemelrijk @Mistymexx 

Momenteel is er een lopende storing voor het koppelen/activeren van de Multisim: Netwerkconfiguratie in Watchapp krijgt blanco scherm.

Wat is er aan de hand?
configureren via de Watch app lukt niet goed maar die leidt naar een blanco pagina waardoor configureren niet mogelijk is.


Onze IT-afdeling is op de hoogte van de storing en doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer de oplossing bekend is zullen ze jullie op de hoogte stellen , telefonisch of via sms.

Bron Moderators van #Odido 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, bedankt voor jullie geduld! Wat @CrisTien, en jullie zelf al aangeven klopt helemaal.

Sturen jullie mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer, de laatste 4 cijfers van je IBAN, je multisim-nummer en het e-mailadres waarmee je op Mijn Odido inlogt. Dan zet ik direct een case voor jullie door naar de technische afdeling. Zij gaan dit onderzoeken en oplossen. Ik zie jullie bericht graag tegemoet! 😄

De verwerkingstijd van deze afdeling staat momenteel op 14 werkdagen, maar het kan altijd sneller gaan.

Kom nu wel verder maar het werkt nog steeds niet. Kan inloggen en een 4-cijferige code aanvragen maar daarna houdt het op. Dan komt er een foutmelding. 

[Afbeelding verwijderd. Je 06-nummer was zichtbaar!]

Het is mij gelukt om de sim toe te voegen, maar het blijft hangen bij activeren op mijn watch app. 

 

 

Goedemorgen @Meton66 @PHemelrijk @Mistymexx 

Momenteel is er een lopende storing voor het koppelen/activeren van de Multisim: Netwerkconfiguratie in Watchapp krijgt blanco scherm.

Wat is er aan de hand?
configureren via de Watch app lukt niet goed maar die leidt naar een blanco pagina waardoor configureren niet mogelijk is.


Onze IT-afdeling is op de hoogte van de storing en doet er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer de oplossing bekend is zullen ze jullie op de hoogte stellen , telefonisch of via sms.

Bron Moderators van #Odido 

 

UPDATE

Inmiddels lijkt de storing over te zijn en werkt mijn abonnement naar behoren. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Meton, het probleem is inderdaad inmiddels verholpen. Superfijn dat het weer werkt en bedankt voor de terugkoppeling! 

Reageer