Beantwoord

puk code aanvragen op vakantie

  • 7 October 2023
  • 5 reacties
  • 111 Bekeken

Hoi hoi,

Ik zit in Engeland op vakantie en heb bij het opnieuw opstarten van mijn telefoon een verkeerde code gebruikt en nu vraagt mijn telefoon om de puk code. Die ik niet bij de hand heb, die ligt veilig thuis. Mijn grootste problem is dat mijn vlieg tickets op mijn telefoon staan dus als je mij kunt helpen heel graag.

Mvg,

Pieter

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 9 October 2023, 12:33

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Pietje_Ongeduld 

Ben je inmiddels verder geholpen? Anders zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en het nieuwe nummer, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Graag ook je e-mailadres dat geregistreerd staat in ons systeem dan stuur ik je pukcode via e-mail.

Ik hoor graag van je!

Hi @Pietje_Ongeduld 

Ben je inmiddels verder geholpen? Anders zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en het nieuwe nummer, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Graag ook je e-mailadres dat geregistreerd staat in ons systeem dan stuur ik je pukcode via e-mail.

Ik hoor graag van je!

 

Hoi Hajar,

Nog niet geholpen, Heb je een privé bericht gestuurd. Was alleen niet de eerste 😆.

Grtz, Pieter 

Hi @Pietje_Ongeduld 

Ben je inmiddels verder geholpen? Anders zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en het nieuwe nummer, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Graag ook je e-mailadres dat geregistreerd staat in ons systeem dan stuur ik je pukcode via e-mail.

Ik hoor graag van je!

Hoi Hajar,

Ik heb je meerdere privé berichten gestuurd maar ik weet niet of ze wel aankomen, kun je bevestigen of je ze wel ontvangen heb?

Grtz,

Pieter 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Pieter,

Ik heb je berichten ontvangen en heb je pukcode per e-email verstuurd. Als je die invoert dan zou het moeten werken. Ik wens je ene mooie dag toe!

Hi @Pietje_Ongeduld 

Ben je inmiddels verder geholpen? Anders zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en het nieuwe nummer, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Graag ook je e-mailadres dat geregistreerd staat in ons systeem dan stuur ik je pukcode via e-mail.

Ik hoor graag van je!

Super bedankt voor je hulp Hajar!

Grtz,

Pieter 

Reageer