Beantwoord

Simkaart blokkade door malware

  • 19 September 2023
  • 3 reacties
  • 155 Bekeken

Hallo mijn simkaart is opeens geblokeerd door een malware ze zeiden dat ik op een link heb gedrukt maar ik heb niks gedaaan. maar ik heb mijn telefoon helemaal schoon gemaakt maar het werkt nog steeds niet kunnen jullie aub reageeren mij helpen aub.

 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 20 September 2023, 08:41

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Shivan nathie 

Onze fraude team heeft gedetecteerd dat er sms berichten zijn verzonden naar het buitenland en daardoor kun je hoge kosten maken door malware. Om deze hoge kosten te voorkomen wordt er een blokkade geactiveerd om de klanten te beschermen. Je geeft aan dat je je toestel hebt gereset en dus zou nu de blokkade verwijderd kunnen worden. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kan ik de blokade verwijderen. Zorg er ook voor dat er een virusscanner op je toestel staat zodat je hogere kosten kan voorkomen door malware. 

Ik zie je bericht graag tegemoet!

Ik heb hetzelfde probleem, mijn virusscanner heeft echter geen malware gevonden

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @Lempinimi, goed dat je je virusscanner hebt gebruikt. Stuur me even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan hef ik de blokkade voor je op! 

Reageer