Steeds gebeld door voicemail

  • 12 February 2024
  • 5 reacties
  • 68 Bekeken

Als iemand mij heeft gebeld en mijn voicemail heeft ingesproken dan word ik gebeld door mijn voicemail.

Dit gaat net zolang door totdat ik de telefoon aanneem.

Hoe kan ik dit uitschakelen, want het wordt steeds irritanter. Let op! Ik wil niet mijn voicemail uitschakelen, alleen dat ik niet meer gebeld word.
 

Als ik naar 1233 bel, krijg ik een keuzemenu bij instellingen, maar optie 6, de keuze die ik moet hebben, doet het niet! Hij gaat van optie 3 naar optie 7 (SMS in/uitschakelen).

Ik heb Odido zowel telefonisch als in de winkel al een paar keer benaderd. Niemand weet raad. Ook de technische helpdesk niet. Ik word er echt gek van. Mails gestuurd. Geen reactie….

 

wie o wie kan me helpen ?

Peggy van Odido 2 maanden geleden

Hi! 

Ik ga je helpen! Ik heb zojuist gebeld naar 1233 maar daar kom ik wel juist door het keuzemenu heen. Heb je al eens de voicemail helemaal gedeactiveerd en opnieuw geactiveerd? Dit kun je super makkelijk zelf regelen door een sms te sturen met de tekst UIT naar 1233. Daarna sms je AAN naar 1233 en zou je opnieuw de instellingen via het keuzemenu kunnen veranderen. Laat je mij weten of dit heeft geholpen? 

Bekijk origineel

5 reacties

Hi! 

Ik ga je helpen! Ik heb zojuist gebeld naar 1233 maar daar kom ik wel juist door het keuzemenu heen. Heb je al eens de voicemail helemaal gedeactiveerd en opnieuw geactiveerd? Dit kun je super makkelijk zelf regelen door een sms te sturen met de tekst UIT naar 1233. Daarna sms je AAN naar 1233 en zou je opnieuw de instellingen via het keuzemenu kunnen veranderen. Laat je mij weten of dit heeft geholpen? 

Hi! 

Ik ga je helpen! Ik heb zojuist gebeld naar 1233 maar daar kom ik wel juist door het keuzemenu heen. Heb je al eens de voicemail helemaal gedeactiveerd en opnieuw geactiveerd? Dit kun je super makkelijk zelf regelen door een sms te sturen met de tekst UIT naar 1233. Daarna sms je AAN naar 1233 en zou je opnieuw de instellingen via het keuzemenu kunnen veranderen. Laat je mij weten of dit heeft geholpen? 

 

Dag Peggy,

Werkt niet!

Ik kan alleen toets 1, 2, 3 en 7 intoetsen. Normaliter hoort onder toets 6 deze instelling te staan en deze komt niet naar voren in het keuzemenu

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi De Sierk, goed dat je dit hebt geprobeerd! Klopt het dat het om een zakelijk abonnement en mobiel nummer met 66 op het eind gaat? Probeer het volgende eens: Log in op Mijn Odido, ga naar Meer > Voicemail instellingen of klik hier om direct naar de juiste pagina te gaan. Zet voicemail even een half uurtje volledig uit en dan weer opnieuw aan. Ik hoor graag van je of dit heeft geholpen! 

Dag Marciano,

klopt. Is zakelijk abonnement. 
 

helaas ook niet gelukt. Sterker nog. Zet de knop voicemail uit en na een halfuur weer inloggen en staat hij gewoon weer op aan. Nogmaals uitgezet, log weer in na een tijdje en we gewoon weer aan. 
 

schiet mij maar lek….

Reputatie 7
Badge +9

Hi, niet fijn dat dat ook niet heeft geholpen. Ik heb het nog even bij mijn directe collega's nagevraagd, maar naast bovenstaande opties komen we ook niet verder. Aangezien het om een zakelijk abonnement gaat, kan ik er ook niet dieper induiken dat dit, anders had ik het graag gedaan. Maar ik moet je toch vragen om dit nogmaals aan te geven bij mijn collega's van de zakelijke klantenservice via 0800-7112 of via een van de andere kanalen op deze pagina: Service | Odido.

Ik hoop dat mijn collega's dit toch voor je kunnen oplossen, wellicht kunnen ze nogmaals een case doorzetten naar de technische dienst!

Reageer