Beantwoord

Travel&Surf bundel activeren

  • 26 February 2024
  • 4 reacties
  • 60 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik heb een S-pas zone 3 gekocht, voor mobiel internet in Cambodja De bundel is zichtbaar in de app en de dataroaming staat aan. Als ik op de link in de sms klik, zegt hij dat ik geen bundel kan aanschaffen omdat er reeds één actief is. Toch heb ik geen internet, grrr.


Ik weet niet of ik hem nog moet activeren oid. Odido is niet bereikbaar via chat. Iemand een idee hoe dit op te lossen? 

icon

Beste antwoord door Cristien 26 February 2024, 10:46

Bekijk origineel

4 reacties

Ik ben in Cambodja overigens.

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Joenban   Heb je in de app ook alles aanstaan?
Kijk bij  ‘meer’  klik kies je telefoonnummer (abonnementinstellingen) en blokkades. 
 

 

Hoi CrisTien, 
 

Heel erg bedankt voor je reactie! In de app staan onder blokkades geen vinkjes aangevinkt. Ze staan allemaal uitgevinkt, oftewel dat kan het  probleem niet zijn.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Joenban, gaaf dat je in Cambodja bent! Ik heb direct met je meegekeken en in Cambdoja is internet niet mogelijk. Bekijk voordat je op reis gaat ook altijd even deze pagina: Tarieven en dekking in het buitenland | Odido. Ik zie dat je inmiddels in Vietnam bent. Heb je nu wel weer internet? In Vietnam kan je (handmatig) verbinding maken met het netwerk Viettel. Je hebt hier 4G of zelfs 5G. Ik hoor het graag van je! 😄

Reageer