Beantwoord

Videoland koppelen werkt niet

  • 22 December 2021
  • 5 reacties
  • 805 Bekeken

Sinds begin november heb ik mijn abonnement omgezet naar unlimited met Netflix en Videoland. Het koppelen met Netflix ging soepel, maar het koppelen met Videoland lukt niet. Ik krijg elke keer de melding "Op dit moment is deze dienst niet beschikbaar. Probeer het op een later moment nog een keer.”. Inmiddels heb ik al een paar keer contact gehad met de klantenservice ( incl klantenservice van Videoland), maar na al 4x contact gehad te hebben is het probleem nog niet opgelost

icon

Beste antwoord door Dave 24 December 2021, 10:56

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

De melding krijg je nadat je op de link die in je e-mail staat, geklikt hebt neem ik aan?

 

De link in de mail  opende op mijn telefoon automatisch de T-Mobile App en dan kom ik op de sub-pagina van mijn contract "Netflix en Videoland settings" . Vanaf deze pagina zou jedan ook de twee diensten koppelen. De foutmelding krijg ik dan ook op deze sub-pagina van het contract

Reputatie 7

Hoi Tom,

Is het wellicht ondertussen al gelukt om Videoland te koppelen aan jouw abonnement? 

Heb je de stappen doorlopen zoals deze op de website staan beschreven en krijg je vervolgens die foutmelding? Heb je ook al eens getest of het misschien met een andere browser beter werkt? 

Mocht dit allemaal niet gelukt zijn, stuur me dan even een privébericht met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN. Dan kan en mag ik namelijk met je meekijken en kan ik controleren of er aan onze kant misschien iets fout staat.

We zien jouw reactie graag tegemoet!

Issue is inmiddels opgelost, doordat videoland mij een uitnodiging/activatie mail had gestuurd 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Tom.altena 

Wat fijn dat het is opgelost. Ik wens je veel kijkplezier! Als je nog leuke film of serie tips hebt, deel ze met ons.