Beantwoord

Visual voicemail toevoegen aan abonnement

  • 15 September 2023
  • 3 reacties
  • 161 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Ik zou graag visual voicemail willen toevoegen aan mijn bestaande (ex) Tele2 mobiele abonnement.

(Hoe) kan dat?

 

icon

Beste antwoord door eric 15 September 2023, 21:17

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @t.smit 

Er is niets aan jouw abonnement qua mogelijkheden, kosten of voorwaarden veranderd. Visual voicemail kan dus nog niet worden toegevoegd. Als je jouw abonnement kan verlengen naar een nieuwe propositie van Odido wordt dit wel mogelijk. Er zijn zelfs nieuwe unlimited abonnementen waar je een keuzediner krijgt die je dan kan inzetten voor visual voicemail.

Balen dan...

Mijn abo is pas verlengbaar vanaf 15 november 2024…

Zou Odido nu niet willen omzetten waarbij ik extra betaal voor die visual voicemail optie?

Klantbehoud (tevreden klant die nog wat extra wil betalen lijkt mij toch belangrijk)?

Reputatie 7
Badge +14

Dat is zeker een klantvriendelijke benadering, maar is 'technisch ' niet ingericht. Tele2 abonnementen kunnen geen visual voicemail aanzetten en factureren.  Moderators hebben in andere topics aa gegeven dat ze ook de looptijd van de oude contracten aanhouden. Er komt dus ook geen verplichting om naar de nieuwe proposities te migreren. Als je toe bent aan een verlenging kun je opnieuw een keuze maken uit al het aanbod op dat moment.

Er is wellicht een workaround, als je nu een simonly hebt en je verlengt naar een nieuwe propositie met een toestel, dan wordt je niet gehouden aan de oude looptijd.  Dat heet toestelflexibiliteit.  Ook dan kun je daarna visual voicemail activeren.

Reageer