Beantwoord

Waardeloze service bij levering Apple Watch

  • 6 January 2022
  • 1 reactie
  • 86 Bekeken

Ik wacht al bijna 3 maanden op mijn Apple i Watch serie 7…. En dit keer ligt het niet alleen aan de levertijd want die heb ik uit gezeten.. ik ben zo BOOS!!!! Volgende week 10 januari kreeg ik dan eindelijk mijn horloge na maanden wachten!! En wat gebeurt er nu?? Ik krijg doodleuk een mailtje van AMP dat er toen een storing was en dat ze nu niet langs kunnen komen zijn jullie helemaal gek geworden???? Ik al 100x met T-mobile gebelt en werd elke keer van het kastje naar de muur gestuurd!!! Ik ben bereid om  stappen te ondernemen en dit massaal te delen op social media, en dit soort bedrijven helemaal zwart maken … zo ga je nog niet met honden om wat een vuil zooitje zeg.. ik hoop dat je met SPOED tot een oplossing komen.. ik zal het trieste mailtje hieronder zetten WAT EEN WAARDELOZE ZOOI ZEG!!! 
 

Beste P.A.L. Grimmelius,

Vanwege een storing heeft u een afspraak kunnen maken op 10-01-2022 terwijl dit niet mogelijk was. Helaas kunnen wij die dag niet bij u langskomen en wordt uw afspraak voor die dag uit het systeem gehaald. 

 

U ontvangt een mail voor het maken van een nieuwe afspraak.Op mijnafspraak.nl ziet u alle beschikbare keuzes. Omdat we elke aanvraag even belangrijk vinden behandelen we ze ook allemaal zo eerlijk mogelijk en bieden wij géén extra opties aan wanneer u contact met ons opneemt per mail/telefoon. Ons contactcenter kan dus niet afwijken van de mogelijkheden die op de website worden aangeboden. 

 

icon

Beste antwoord door eric 6 January 2022, 22:35

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

T-Mobile is de enigste provider die Apple watch met een multisim levert. Het bellen van T-Mobile heeft geen zin, de klantenservice heeft geen mogelijkheid om planning van AMP in te zien of aan te passen.

Toch nog even geduld dus. Dit zal echt geen opzet zijn maar wel vervelend natuurlijk.