Ze proberen mij te hacken en krijg regelmatig spam telefoontjes

  • 21 August 2023
  • 3 reacties
  • 216 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Beste,

Ik word al maanden vrijwel wekelijks gebeld door 06 nummers en buitenlandse nummers. Zij proberen dan gegevens van mij te krijgen die ze uiteraard niet krijgen. Ik blijf de nummers telkens maar blokken maar ze blijven bellen met andere nummer. Tevens krijg ik nu minstens 3x per dag een mail binnen op mijn g-mail met een code voor eenmalig gebruik. Er is dus duidelijk iemand aan het proberen om bij mijn gegevens te komen. 

Hoe kan ik dit stoppen?? 

Seccie 8 maanden geleden

Graag wijs ik je ook nog even op dit artikel:
https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/veelgestelde-vragen/ik-word-telefonisch-lastig-gevallen-wat-kan-ik-doen/000216979 Hopelijk geeft 

Bij commerciële overlast zou je ook nog een melding kunnen maken bij het Meldpunt Telemarketing.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Beste,

Ik word al maanden vrijwel wekelijks gebeld door 06 nummers en buitenlandse nummers. Zij proberen dan gegevens van mij te krijgen die ze uiteraard niet krijgen. Ik blijf de nummers telkens maar blokken maar ze blijven bellen met andere nummer. Tevens krijg ik nu minstens 3x per dag een mail binnen op mijn g-mail met een code voor eenmalig gebruik. Er is dus duidelijk iemand aan het proberen om bij mijn gegevens te komen. 

Hoe kan ik dit stoppen?? 

Helaas kun je dit niet stoppen.

Enige wat je kan proberen is niet te reageren op vreemde nummers die je bellen. Dus NIET opnemen.

Na enige tijd zullen de bellers het moe worden en doorgaan met andere nummers te bellen (spammen)

Ook met de e-mail hetzelfde toepassen, niet openen en direct verwijderen.

En welkom in de wereld van de moderne communicatie waar van alles mogelijk is.

Als papa van een dochter die mij regelmatig bericht stuurt; “Hey mam, niet schrikken maar….” vraag ik mezelf al niet meer af hoe zo’n gender transformatie plaats heeft gevonden zonder dat ik het zelf wist 😂

Beste,

Ik word al maanden vrijwel wekelijks gebeld door 06 nummers en buitenlandse nummers. Zij proberen dan gegevens van mij te krijgen die ze uiteraard niet krijgen. Ik blijf de nummers telkens maar blokken maar ze blijven bellen met andere nummer. Tevens krijg ik nu minstens 3x per dag een mail binnen op mijn g-mail met een code voor eenmalig gebruik. Er is dus duidelijk iemand aan het proberen om bij mijn gegevens te komen. 

Hoe kan ik dit stoppen?? 

Helaas kun je dit niet stoppen.

Enige wat je kan proberen is niet te reageren op vreemde nummers die je bellen. Dus NIET opnemen.

Na enige tijd zullen de bellers het moe worden en doorgaan met andere nummers te bellen (spammen)

Ook met de e-mail hetzelfde toepassen, niet openen en direct verwijderen.

En welkom in de wereld van de moderne communicatie waar van alles mogelijk is.

Als papa van een dochter die mij regelmatig bericht stuurt; “Hey mam, niet schrikken maar….” vraag ik mezelf al niet meer af hoe zo’n gender transformatie plaats heeft gevonden zonder dat ik het zelf wist 😂

Ik heb erg gelachen om de gender transformatie opmerking 😂.

Dank voor de snelle reactie, erg vervelend dat er niks aan te doen is verder. Dan maar blijven blokken en negeren. Ik heb wel net al een keer opgenomen dat ze verbonden waren met het crematorium...waren ze wel even stil van haha. Rest maar negeren of toch een sport van maken om zo belachelijk mogelijk op te nemen, dan is er nog iets positiefs uit te halen.

Reputatie 7
Badge +4

Graag wijs ik je ook nog even op dit artikel:
https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/veelgestelde-vragen/ik-word-telefonisch-lastig-gevallen-wat-kan-ik-doen/000216979 Hopelijk geeft 

Bij commerciële overlast zou je ook nog een melding kunnen maken bij het Meldpunt Telemarketing.

Reageer