informatie

Alles over de betaling en inhoud van jouw factuur

  • 2 September 2021
  • 28 reacties
  • 2950 Bekeken
Alles over de betaling en inhoud van jouw factuur

Toon eerste reactie

28 reacties

@SRS77 Uiteraard help ik je graag verder, ik ben gelijk het systeem ingedoken om voor je uit te zoeken hoe het precies zit! 

Op 11-03-24 is jouw abonnement ingegaan, dit is ook de datum waarop de facturatie is gestart. Gezien de facturatie niet op de 1e van de maand is gestart, betaal je niet de volledige prijs van het wifipunt, er zijn dus geen kosten in rekening gebracht. 

Op de tweede factuur, is er een deel korting verrekend en het wifipunt is in rekening gebracht. Dit komt doordat deze halverwege is opgezegd. Op de volgende factuur zal dit worden rechtgetrokken. 

Mocht je eind mei nou toch zien dat dit niet is gebeurd, trek dan gelijk bij mij aan de bel. Ik regel de vergoeding dan direct voor je! 

Dank voor het uitzoeken! Ik wacht rustig af.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @dRichardK, geen dank! Soms is er inderdaad geen specificatie. Dat betekent dat er geen (speciaal) verbruik is geweest of dat er is gebeld. 

Reputatie 3

Hi @dRichardK, geen dank! Soms is er inderdaad geen specificatie. Dat betekent dat er geen (speciaal) verbruik is geweest of dat er is gebeld. 

Nee dat zou kunnen kloppen, maar het zou dan wel prettig zijn als je kunt zien waar bepaalde kosten ineesn vandaan komen. Dat is in dit geval niet duidelijk.

Reageer