Beantwoord

Abonnementsgeld mobiel onterecht geincasseerd

  • 2 January 2024
  • 2 reacties
  • 65 Bekeken

Hallo,

 

Odido/T-mobile heeft van januari 2023 t/m oktober 2023 onterecht 10*EUR 17 geïncasseerd voor een abonnement dat ik nooit heb afgesloten. Ik heb in november contact gehad met de servicedesk. Deze hebben bevestigd dat dit inderdaad onjuist is. Het totale bedrag zou gecrediteerd worden. Ik heb nooit meer iets gehoord en het bedrag is nog steeds niet teruggestort. Aantal ergernissen:

1: Het verbaast mij dat Odido zonder een onderliggend contract abonnementsgeld kan incasseren (jullie bedrijfsvoeringsprocessen zijn blijkbaar niet op orde?) 

2: Het het heeft mij veel moeite gekost om contact met jullie te krijgen (dit is nog steeds dramatisch) zonder resultaat. 

3: Jullie bereikbaarheid in het algemeen is vreselijk. De slogan "we laten zien hoe het wel kan" slaat dan ook als een tang op een varken. Stop met die chatbot die snapt niets en leidt tot meer frustraties. 

 

Hopelijk een snelle oplossing via deze weg.

 

Hartelijke groet,

Serge

icon

Beste antwoord door Serge020 9 January 2024, 14:00

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hallo,

 

Odido/T-mobile heeft van januari 2023 t/m oktober 2023 onterecht 10*EUR 17 geïncasseerd voor een abonnement dat ik nooit heb afgesloten. Ik heb in november contact gehad met de servicedesk. Deze hebben bevestigd dat dit inderdaad onjuist is. Het totale bedrag zou gecrediteerd worden. Ik heb nooit meer iets gehoord en het bedrag is nog steeds niet teruggestort. Aantal ergernissen:

1: Het verbaast mij dat Odido zonder een onderliggend contract abonnementsgeld kan incasseren (jullie bedrijfsvoeringsprocessen zijn blijkbaar niet op orde?) 

2: Het het heeft mij veel moeite gekost om contact met jullie te krijgen (dit is nog steeds dramatisch) zonder resultaat. 

3: Jullie bereikbaarheid in het algemeen is vreselijk. De slogan "we laten zien hoe het wel kan" slaat dan ook als een tang op een varken. Stop met die chatbot die snapt niets en leidt tot meer frustraties. 

 

Hopelijk een snelle oplossing via deze weg.

 

Hartelijke groet,

Serge

Hallo Serge, dat klinkt niet als de service die je van ons mag verwachten, excuses hiervoor! Als het inderdaad onterecht is, lossen we dit natuurlijk voor je op. Ik kijk graag met je mee in je account of hier iets over te vinden is, zodat ik je meer duidelijkheid kan geven! Kun je mij een privébericht sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer ter verificatie? Dan kan ik gelijk met je meekijken!

Groetjes, 

Pharwin

Het probleem is door Odido opgelost. Ik heb een creditnota ontvangen. Waarvoor dank

Reageer