Hi,
Sinds dat TMobile van naam is verandert naar Odido, werken bij mij de App en In-App aankopen niet meer. En ja, het is echt sinds de dag van de naamswijziging.
Het toevoegen van de betaalmethode werkt en dit wordt dus geaccepteerd. Echter, zodra ik daadwerkelijk een aankoop wil doen, wordt er aangegeven dat ik een andere betaalmethode moet toevoegen. De daadwerkelijke betaling via Odido wordt dan dus niet geaccepteerd.
Volledige melding luidt: “Betaalmethode vereist. Voordat je deze aankoop kunt voltooien, moet je een andere betaalmethode toevoegen.”
Wat ik al geprobeerd heb:
- Opnieuw inloggen in de App Store
- Toestel opnieuw opgestart (reguliere reset als een hard reset).
- Netwerkinstellingen opnieuw ingesteld.
- Betaalmethode verwijderd en opnieuw toegevoegd.
- Gecheckt of er een blokkade bij Odido is voor (In-)App aankopen, maar dit is niet zo. Eveneens geverifieerd door een X-medewerkster.
Volgens Reddit en óók dit forum, lijkt het alsof ik niet de enige ben met het probleem. Ook bij andere werken de aankopen niet meer sinds de naamswijziging. Bij sommige is het opgelost geworden, maar er wordt niet aangegeven wat de oplossing was/is.
Dus, wie heeft de oplossing?
Beste antwoord door HOEDI
Bekijk origineel