Beantwoord

Betaalachterstand

  • 14 March 2024
  • 13 reacties
  • 102 Bekeken

Goedemorgen, 

Ik had een betaalachterstand. Die heb ik innmiddels 6 maart via een iDeal link betaald.

Nou krijg ik gisteren een sms dat ik mijn achterstand moet betalen anders krijg ik een blokkade op mijn simkaart.

Maar ik heb hem al betaald.

Iemand die mij kan helpen?

p.s. mijn klant nummer is: XXX

icon

Beste antwoord door Marciano van Odido 15 March 2024, 14:17

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Goedemorgen @robin_12345 

Wat staat er in jouw mijn Odido omgeving? Staan daar misschien nog andere rekeningen open of niet goed gematcht? Enkel een dubbelcheck. 

Er staat alleen dat die 54€ nog niet is betaald en dat er totaal 109€ openstaan maar die 109€ is van de rekening die deze maand gewoon afgeschreven word. 

Reputatie 7
Badge +4

Dan zal er iets niet goed gegaan zijn bij de verwerking. Het is daadwerkelijk van je rekening afgeschreven?

Nee ik heb ingelogd op me account en het via een iDeal link overgemaakt 

Het is echt afgeschreven inderdaad op 6 maart 

59 x 2  = 109 euro. Daarvan heb je nu 54 euro betaald toch? Dus er moet dan nog 54 (je maandelijkse factuur?) voor deze maand afgeschreven worden. Hou je dat even in de gaten? Anders wordt er teveel geïncasseerd. 

 

 

Ja, maar als ik nu die achterstand niet betaal waarvan ik een sms heb gekregen word ik waarschijnlijk geblokkeerd omdat de transactie niet goed is doorgekomen? Kunt u mij hierbij helpen 

Reputatie 7
Badge +4

Het is echt afgeschreven inderdaad op 6 maart 

Top. Dan komt dat vast goed. Zal een mod vast wel dubbelchecken en bevestigen. Was bij mij laatst ook een keer en zo recht gezet.

Het enige wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice. Wellicht kunnen ze hopelijk de factuur voor je aanpassen.

En wat nou als ik wel geblokkeerd word wat moet ik dan doen?

Neem zo snel mogelijk contact op met de klantenservice. Zij zouden nu wel in hun systeem kunnen zien dat er geen achterstand meer is want dat heb je immers betaald. Ze  kunnen dan je reguliere factuur zoals gewoonlijk incasseren.

Reputatie 7
Badge +4

Of wacht even tot een mod hier reageert. Zij lezen mee en kunnen wel bij jouw gegevens. Kun je niet wachten, dan is klantenservice sneller. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Robin, ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega. Ik kan alleen niet zien wat er is besproken. Is het inmiddels duidelijk wat er is gebeurd of wat er nog moet gebeuren? Laat het maar weten, anders duik ik er alsnog voor je in! Mocht het gaan om een zoekgeraakte betaling, dan kan je altijd een mailtje sturen naar zoekgeraaktebetaling@odido.nl met je betaalbewijs. Komt sowieso goed! 😄

Reageer