Beantwoord

Betaling niet verwerkt

  • 23 January 2024
  • 3 reacties
  • 126 Bekeken

Hallo,

Gisteren kreeg ik een smsje omtrent het betalen van een achterstand i.c.m. een blokkade. Nu heb ik gewoon via de ideal link 6 dagen geleden allang betaald maar hij is tot op heden niet verwerkt ook klopt de mail die ik heb gehad met de achterstand niet, dat zijn 2 facturen door elkaar heen gemixt. Als ik in de app kijk zie ik verder ook geen oplossing. Ik wil wel telefonisch contact opnemen alleen i.c.m. werk gaat dat heel erg lastig tussendoor. Is er een mogelijkheid dat iemand mij zou kunnen helpen het na te kijken? Klantnummer is 1.17842645

icon

Beste antwoord door Kaaibaand 24 January 2024, 13:32

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @Kaaibaand, van harte welkom op onze Community, ik help je graag verder! Ik heb gelijk met je meegekeken en ik zie dat je een betaling van € 25,50 hebt gedaan. Echter, was deze bedoelt voor je betalingsregeling, waarvan je voor de eerste termijn (€ 25,50) een achterstand hebt. Maar de betaling is verwerkt met de factuur van december met dit factuurnummer: 901528601151. Je hebt naast de eerste termijn van je betalingsregeling, ook voor deze factuur een achterstand. Het gaat om een bedrag van € 76,50 en had voor 31-12-2023 betaald moeten zijn. Omdat je al een bedrag van € 25,50 had overgemaakt, is het verwerkt met deze factuur en staat er nu nog een bedrag open van € 51,00 voor deze factuur en ook de eerste termijn van je betalingsregeling (€ 25,50). Je hebt dus een totale achterstand van € 51,00 + € 25,50 = € 75,50. Ik raad je aan dit bedrag zo snel mogelijk te betalen, zodat je een blokkade en extra kosten kunt voorkomen. Dit bedrag kun je handmatig naar ons rekeningnummer: NL03 COBA 0733 959 717 overmaken t.n.v. Odido. Vermeld in de omschrijving altijd je klantnummer (1.17842645), zodat wij de betaling aan jouw account kunnen koppelen en verwerken. Het duurt dan ongeveer 3 werkdagen voordat het bedrag is verwerkt in je account. Daarna ben je voor nu bij met je betalingsregeling en ook je facturen! 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

Hallo @Kaaibaand, van harte welkom op onze Community, ik help je graag verder! Ik heb gelijk met je meegekeken en ik zie dat je een betaling van € 25,50 hebt gedaan. Echter, was deze bedoelt voor je betalingsregeling, waarvan je voor de eerste termijn (€ 25,50) een achterstand hebt. Maar de betaling is verwerkt met de factuur van december met dit factuurnummer: 901528601151. Je hebt naast de eerste termijn van je betalingsregeling, ook voor deze factuur een achterstand. Het gaat om een bedrag van € 76,50 en had voor 31-12-2023 betaald moeten zijn. Omdat je al een bedrag van € 25,50 had overgemaakt, is het verwerkt met deze factuur en staat er nu nog een bedrag open van € 51,00 voor deze factuur en ook de eerste termijn van je betalingsregeling (€ 25,50). Je hebt dus een totale achterstand van € 51,00 + € 25,50 = € 75,50. Ik raad je aan dit bedrag zo snel mogelijk te betalen, zodat je een blokkade en extra kosten kunt voorkomen. Dit bedrag kun je handmatig naar ons rekeningnummer: NL03 COBA 0733 959 717 overmaken t.n.v. Odido. Vermeld in de omschrijving altijd je klantnummer (1.17842645), zodat wij de betaling aan jouw account kunnen koppelen en verwerken. Het duurt dan ongeveer 3 werkdagen voordat het bedrag is verwerkt in je account. Daarna ben je voor nu bij met je betalingsregeling en ook je facturen! 

Als je nog andere vragen hebt, laat het dan gerust weten! 

 

Dankjewel @Pharwin van Odido voor je reactie.

Ik neem aan dat als de facturen zo raar verwerkt worden (dat ik via een ideal link nota bene 25.50 betaal voor de maand en deze dan toch met factuur december verrekend is) dat als ik de 76.50 via de ideal link betaal ik meteen bij ben en het direct binnen is? Dan betaal ik liever via ideal als ik vanmiddag mijn salaris ontvang. Als het dan wel goed verwerkt word natuurlijk.

Reputatie 6
Badge +6

@Kaaibaand Als je een bedrag handmatig naar ons overmaakt, wordt deze eigenlijk verwerkt met de factuur die het langst openstaat in je account en dat is in dit geval ook gebeurd. In je account zie ik dat je het bedrag inmiddels hebt betaald en dat deze is verwerkt. Je bent nu helemaal bij met al je betalingen! 

Reageer