Beantwoord

Betaling niet verwerkt

  • 15 February 2024
  • 2 reacties
  • 43 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb bij jullie een betalingsregeling lopen. Daarnaast betaal ik de gewone factuur. Die heb ik beide tegelijkertijd handmatig overgemaakt. Het bedrag voor de betalingsregeling hebben jullie netjes ontvangen en correct geboekt.

Ik kreeg echter tot mijn verbazing een sms met herrinering dat ik een achterstand heb met de reguliere factuur. Deze is dezelfde dag overgemaakt, maar niet verwerkt.

gebeld met jullie klantenservice maar daar werd helaas niet goed naar mij geluisterd, en ik heb de bewijzen toegestuurd, en de betaling is gevonden. Echter is die ook van het saldo van de regeling afgehaald terwijl deze voor de reguliere maandfactuur was. Nu dreig ik extra kosten te krijgen en te worden afgesloten, terwijl ik op tijd heb betaald.

Wat kan ik doen? 

icon

Beste antwoord door drostp 17 February 2024, 17:19

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi Drost, van harte welkom op de Community! Bedankt voor je duidelijke uitleg. Ik heb direct met je meegekeken en volgens mij heeft mijn collega Margeet je inmiddels goed geholpen, klopt dat? Ik zie inderdaad dat de betaling is verrekend met een bedrag voor de betalingsregeling en dat mijn collega uitstel heeft gegeven voor de reguliere factuur tot en met donderdag 22 februari, zodat je je geen zorgen hoeft te maken over de extra kosten en de afsluiting. Dit had natuurlijk niet gecommuniceerd moeten worden, maar ik snap dat het zo (automatisch) is gegaan, door de verrekening. Excuses voor het ongemak!

Is alles nu in orde of kan ik nog iets voor je doen? Laat het me maar weten. Ik ben er voor je. Anders wens ik je voor nu alvast een heel fijn weekend! 😊

Hi Drost, van harte welkom op de Community! Bedankt voor je duidelijke uitleg. Ik heb direct met je meegekeken en volgens mij heeft mijn collega Margeet je inmiddels goed geholpen, klopt dat? Ik zie inderdaad dat de betaling is verrekend met een bedrag voor de betalingsregeling en dat mijn collega uitstel heeft gegeven voor de reguliere factuur tot en met donderdag 22 februari, zodat je je geen zorgen hoeft te maken over de extra kosten en de afsluiting. Dit had natuurlijk niet gecommuniceerd moeten worden, maar ik snap dat het zo (automatisch) is gegaan, door de verrekening. Excuses voor het ongemak!

Is alles nu in orde of kan ik nog iets voor je doen? Laat het me maar weten. Ik ben er voor je. Anders wens ik je voor nu alvast een heel fijn weekend! 😊

 

Margreet heeft mij inderdaad fantastisch geholpen. Mijn vraag is helemaal beantwoord 

Reageer