Beantwoord

BETALING SPOED

  • 25 July 2023
  • 8 reacties
  • 111 Bekeken

Beste Tmobile,

 

Ik heb op verschillende manieren contact met u gezocht, na een heel heftig auto ongeluk.. ben ik helaas 3 maanden buiten bewust zijn geweest.. waardoor ik mijn regeling niet heb kunnen nakomen.. ik heb jullie gesproken want anders wordt mijn abbo omgezet naar een predpaid en gezegd dat mijn inkomen nu een ziektewet wordt.. er is helaas geen begrip en geen passende oplossing geboden voor deze situatie.. ik hoop dat u mij alsnog gaat helpen..

 

 

Alvast dank

 

icon

Beste antwoord door Wiwi1991 25 July 2023, 17:03

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Wiwi1991 

Jeetje, wat een vervelende situatie.  Had je een betalingsregeling lopen? Dat luistert inderdaad heel nauwkeurig,  zeker als volgende facturen ook weer onbetaald blijven. Automatische incasso's voorkomen dit soort situaties.  Maar je hebt dus al contact gehad met de klantenservice en die adviseren om je nummer om tr zetten naar prepaid.  Is misschien wel een goed idee om eerst even je situatie op orde te krijgen. Je kunt vanuit prepaid dan weer naar een abonnement vorm gaan.

Beste Tmobile,

 

Ik krijg dus eind aug 4 maanden inkomen met terugwerkende kracht en dan kan ik het gehele openstaande bedrag voldoen.. ivm mijn ongeluk  is het juisy belangrijk bereikbaar te blijven.. kunnen jullie handmatig een nieuwe regeling opstarten.. stond ook niet helemaal op mn planning om aangereden te worden hahahaha 

aub helppp!!!

kunt u aub reageren

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Wiwi1991 

Dit is een klantenforum,  je praat hier met andere klanten. Directe klantenservice is er alleen telefonisch.  Op een forum wordt het niet gewaardeerd als je elk half uur je topic BUMPT.

Oow komt er dan geen oplossing

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Wiwi1991  Wat naar om zo’n ongeluk mee te maken, heeft dan niemand in die tijd

 je zaken kunnen regelen?  

Ziektewet betaald normaal gesproken op tijd uit als je werkgever je ziek meld.

Als ze je nummer willen omzetten naar prepaid hou je in ieder geval je eigen nummer en kan je later weer een abonnement nemen. 
Voor nu moet je of bellen naar de klantenservice of wachten tot de moderators je verder helpen.

Beterschap 💐 

Reputatie 7
Badge +14

@Wiwi1991 Is het opgelost? Graag even een update! 

Reageer