Beantwoord

Betaling van toestel

  • 4 October 2023
  • 4 reacties
  • 79 Bekeken

Ik heb laatst een telefoon plus abonnement besteld, achteraf werd ik gebeld door odido dat het op de verkeerde naam besteld was. Daarna heb ik dus telefonisch een nieuwe telefoon besteld plus abonnement en de vorige bestelling die op de verkeerde naam stond geannuleerd. 

Nu is even de vraag: 
Krijg ik mijn geld terug? of gaat het bedrag van de verkeerde bestelling af van de nieuwe? zodat ik bij de nieuwe minder hoef te betalen?

 

icon

Beste antwoord door eric 4 October 2023, 16:16

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Als je een bestelling annulleert worden aanbetalingen binnen 14 dagen geretourneerd. Er vind geen verrekening plaats met een eventuele nieuwe bestelling.

Als je een bestelling annulleert worden aanbetalingen binnen 14 dagen geretourneerd. Er vind geen verrekening plaats met een eventuele nieuwe bestelling.

Bedankt eric voor de reactie, Ik vroeg mij dit ook af omdat er in mijn bestelstatus pagina onder het kopje Betaling regelen staat:

“je bestelling is geannuleerd. je hoeft dus niet meer te betalen”

Dit is dus wel bijzonder, hoe kan dit?

Reputatie 7
Badge +14

Als je een bestelling annulleert worden aanbetalingen binnen 14 dagen geretourneerd. Er vind geen verrekening plaats met een eventuele nieuwe bestelling.

Bedankt eric voor de reactie, Ik vroeg mij dit ook af omdat er in mijn bestelstatus pagina onder het kopje Betaling regelen staat:

“je bestelling is geannuleerd. je hoeft dus niet meer te betalen”

Dit is dus wel bijzonder, hoe kan dit?

Als je nog geen betaling voor een bestelling had gedaan en je annulleert deze, dan hoef je natuurlijk geen betaling voor die bestelling te doen.  Ik kan als medeklant verder niet in systemen kijken.

Als je een bestelling annulleert worden aanbetalingen binnen 14 dagen geretourneerd. Er vind geen verrekening plaats met een eventuele nieuwe bestelling.

Bedankt eric voor de reactie, Ik vroeg mij dit ook af omdat er in mijn bestelstatus pagina onder het kopje Betaling regelen staat:

“je bestelling is geannuleerd. je hoeft dus niet meer te betalen”

Dit is dus wel bijzonder, hoe kan dit?

Als je nog geen betaling voor een bestelling had gedaan en je annulleert deze, dan hoef je natuurlijk geen betaling voor die bestelling te doen.  Ik kan als medeklant verder niet in systemen kijken.

De vorige bestelling had ik inderdaad geannuleerd maar ook betaald, de nieuwe heb ik nog niet kunnen betalen omdat er staat dat dat pas kan wanneer ik mijn bestelling ontvangen heb of omdat ik moet wachten op voorraad.

 

Reageer