Beantwoord

Betaling via factuur

  • 17 November 2023
  • 4 reacties
  • 113 Bekeken

Ik heb sinds een half jaar geen mogelijkheid meer om een betaling te doen via factuur. Ik vind dit best bijzonder aangezien ik wel ook nog mijn icloud abonnement betaal via factuur, maar als ik disney+ wil betalen, dan staat er dat de provider de betaling heeft geweigerd. Kunnen jullie mij hiermee helpen? 

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 20 November 2023, 09:54

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Riickert 

Wat vreemd dat het betalen nu niet lukt. Kun je de volgende punten eens proberen:

  • Opnieuw inloggen in de App Store
  • Toestel opnieuw opstarten
  • Netwerkinstellingen opnieuw instellen
  • Betaalmethode verwijderen en opnieuw toevoegen

Wellicht dat de stappen die voor deze klant hebben geholpen, dit ook voor jou kunnen oplossen: App en In-App aankopen werken niet sinds naamswijziging | Odido community

Hoor graag of het zo lukt.

Ik heb alle bovenstaande opties geprobeerd. Wat ik elke keer te zien krijg is dat Deze kosten zijn geweigerd door je provider. Dus ik heb het idee dat er mogelijk aan de kant van de provider een blokkade zou kunnen zitten. Is dat iets wat uitgezocht zou kunnen worden? Ik heb namelijk ook een extra icloud abonnement lopen, en die staat netjes op mijn factuur van Odido.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Rick, goed dat je bovenstaande stappen hebt geprobeerd en wat apart dat het nog niet werkt. Stuur mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik graag of ik ergens een blokkade kan vinden! 😄

Schijnt zo te zijn dat je niet meer dan €50 kan betalen per app en niet meer dan 300 per kalendermaand, dus dat is dan de reden dat hij dan niet het factuur als betaalmethode kan gebruiken.

Reageer