Al jaren klant met meerdere nummers en om de een of andere reden gaat het sinds “Odido” fout met afschrijven van 1 van de meerdere facturen.
Maar dan community, een walgelijke email:
Denk je eraan je factuur te betalen? |
Hallo xxxx, We hebben je betaling van € 21,00 nog niet binnen. Betaal je ons snel? Betaal meteen via iDEAL. Dat is snel, en wel zo veilig. Maak je het bedrag liever zelf over? Kan ook. Een handmatige betaling heeft een maximale verwerkingstijd van 3 werkdagen. - Maak het bedrag over naar IBAN NL84 COBA 0733 9595 20
- op naam van Odido Netherlands bv
- en zet bij het betalingskenmerk je klantnummer XXX
Zo voorkom je een blokkade Betaal binnen 5 dagen! Dan voorkom je afsluiting en extra incassokosten van € 40 plus wettelijke rente. Ook kost het € 28 om je weer aan te sluiten. Zonde toch? Ik ben al jaren klant en krijg direct een melding dat ik afgesloten ga worden, na een paar dagen en door een fout van Odido? Hier wil ik geen klant meer zijn. Iemand in de community een goed alternatief voor dit waardeloze bedrijf; ik sta open voor suggesties. |
Hoi B, welkom op de Community en leuk om te lezen dat je al jaren bij ons bent! Niet leuk om te lezen dat je de toon van dit mailtje niet fijn vindt. Wat vind je precies walgelijk aan de in het rood gemarkeerde tekst? Ik hoop dat je snapt dat dit een standaard mail is voor klanten waar nog een factuur open staat. Ik hoop dat je begrijpt dat we je alleen maar willen behoeden van een blokkade en extra kosten. Laat het me maar weten, dan geef ik je feedback in ieder geval door!
Bekijk origineel