Beantwoord

Betalingskenmerk is ongeldig voor betaalachterstand

  • 9 February 2024
  • 4 reacties
  • 70 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb een betaalachterstand en wil mijn rekening betalen, maar mijn klantnummer (“1.” met 8 cijfers erachter) is geen geldig betalingskenmerk volgens ING. De punt werkt niet want het kunnen alleen maar cijfers zijn, dus ik weet niet waarom de punt op de brief staat. Het nummer zonder de punt en ook het nummer zonder de 1 op het begin werken ook niet. Wat moet ik precies invullen bij het betalingskenmerk?

Ik kan ook niet via odido.nl/my/facturen betalen. Ik kan de factuur alleen maar downloaden. Ik moet vandaag betalen.

Ik wil ook niet dat het abonnement automatisch opnieuw start en ik 28 euro moet betalen. Het abonnement was afgesloten voordat de factuur betaald zou moeten worden omdat ik ben overgestapt, dus moet ook niet verlengd worden.

icon

Beste antwoord door Cristien 9 February 2024, 13:50

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

@Naud

ik zou het dan zo doen⬇️

factuurnummer! Klantnummer! Betalingskenmerk 
En 06 nummer Zet dat bij de omschrijving  

Let er wel op dat je altijd een maand opzegtermijn hebt.

Lukt het zo? Laat het even weten.

 

 

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Naud  Is het gelukt?

Beste @Naud  Is het gelukt?

Ik hoop het. Ik heb het klantnummer in de omschrijving gezet en het factuur nummer in de extra omschrijving.

Reputatie 6
Badge +3

Hi @Naud

Welkom op de Odido Community. Wat super om te lezen dat je de betaling inmiddels hebt voldaan. Zoals @CrisTien aangeeft is je klantnummer inderdaad voldoende! Als we nog iets voor je kunnen doen, dan weet je de Community te vinden!

Reageer