Beantwoord

Betalingsregeling

  • 29 July 2023
  • 2 reacties
  • 323 Bekeken

Reputatie 1

Ik heb een betalingsregeling lopen voor 10 maanden, de eerste betaling zou over een laar dagen zijn maar ik kan die noet helemaal betalen. Zou Tmobile er moeilijk om doen als ik die een weekje later betaal?

icon

Beste antwoord door Cristien 29 July 2023, 22:54

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Boopdroop  Welkom in de community!
Wat een lastige situatie maar in de voorwaarden staat duidelijk wat de regels zijn 
Kan je het niet anders oplossen? Lenen bij iemand? 
 

We begrijpen dat je soms niet de ruimte hebt om je factuur te betalen. Daarom bieden we de mogelijkheid voor betalen in delen, of om het bedrag later te betalen. 
 

Alvast goed om te weten

  • Je kunt tijdens een betaalafspraak geen andere betalingen uitstellen.
  • Je krijgt tijdens de afspraak een blokkade. Hierdoor kun je niet meer bellen in en naar het buitenland, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers en sms-diensten gebruiken.
  • Tijdens de betaalafspraak kun je in je My T-Mobile account de status van je afspraak bijhouden.
  • Tijdens de afspraak kun je je abonnement niet wijzigen of verlengen.
  • Je betaalt je normale maandelijkse facturen op tijd.
  •  
  • Als je je tijdens de betaalafspraak niet aan de betalingsvoorwaarden houdt, dan kan T-Mobile verdere maatregelen nemen.

Hopelijk kan je het oplossen zonder blokkade!

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Boopdroop 

T-Mobile is al zo coulant om facturen die je niet kunt betalen na het aangaan van een overeenkomst via een afbetalingsregeling te incasseren.  De bedoeling is wel om dan die bedragen wel op tijd te betalen. Wellicht dat een dag later nog geen nieuwe blokkades inzet, maar normaal wordt bij achterstand het abonnement buiten gebruik genomen maar blijven de kosten wel doorlopen.

Echt zonde om hiervoor dan ook nog een melding bij Preventel voor te krijgen.  Dat bemoeilijkt het aanvragen van ooit een nieuw mobiel abonnement. 

Het incasso systeem werkt geheel automatisch,  dus zorg dat je bijblijft met de betalingen. En mocht je aan het einde van je abonnement komen,  overweeg dan je nummer om te zetten naar prepaid. Dan heb je niet meer te maken met elke maand het incasseren van een bedrag. 

Reageer