Beantwoord

betalingsregeling blokade buitenland

  • 14 September 2023
  • 14 reacties
  • 170 Bekeken

Door blokade kan ik niet in mijn odido inloggen ik

ben in buitenland en krijg geen sms code. Ik wil aub een betalingsverzoek per email.

icon

Beste antwoord door Cristien 14 September 2023, 08:55

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Beste @Cagri11 Goedemorgen,
 

Kan ik mijn factuur ook handmatig overmaken?

Wil je het geld liever handmatig overmaken? Dat kan naar betaalrekening NL03 COBA 0733 959 717 t.n.v. Odido. Let op: vermeld in de omschrijving je Odido klantnummer. Deze vind je op je factuur. Zo weten we bij wie de betaling hoort.


Mobiel/betalen

goed om te weten

  • Je kunt tijdens een betaalafspraak geen andere betalingen uitstellen.
  • Je krijgt tijdens de afspraak een blokkade. Hierdoor kun je niet meer bellen in en naar het buitenland, internetten in het buitenland, bellen naar servicenummers en sms-diensten gebruiken.
  • Tijdens de betaalafspraak kun je in je My T-Mobile account de status van je afspraak bijhouden.
  • Tijdens de afspraak kun je je abonnement niet wijzigen of verlengen.
  • Je betaalt je normale maandelijkse facturen op tijd.
  • Als je je tijdens de betaalafspraak niet aan de betalingsvoorwaarden houdt, dan kan T-Mobile verdere maatregelen nemen.

Ja maar omdat ik snel verbinding nodig hebt betaalverzoek zal sneller oplossing zijn want bij overmaken kan ik 3 dagen wachten en ik ben nu onderweg ik heb verbinding nodig. 

Reputatie 7
Badge +14

@Cagri11 Zolang je regeling loopt krijg je geen internet in het buitenland.

Misschien even een plaatselijke sim kopen?

De moderator gaan er verder over! Je moet dan wachten tot je onderwerp aan de beurt is!

Groetjes!

Ik wil mijn factuur gewoon betalen met per email lukt dat niet ik wil geen regeling meer ? 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Cagri11 

Kan je niet even op de WiFi bij iemand of iemand vragen om zijn mobiele hotspot kan aanzetten en daarmee verbinden om via iDeal te betalen?

Ik wil opnieuw vertellen,

twee dagen geleden door een hoog bedrag heb ik betalingsregeling aangevraagd. Na de regeling heb ik blokade nu ben ik op weg naar nederland als ik over ga maken moet ik 3 dagen wachten maar als ik een email met ideal betaal verzoek ga betalen denk ik dat het sneller door gaat. Daarom wil ik ook een email met ideal betaal verzoek met een knop waar ik op kan drukken en ideal kan betalen. Hoop dat ik het kunnen vertellen.

Reputatie 7
Badge +15

@Cagri11 

Om een email te ontvangen heb je ook internet nodig dus hoe had je dat dan willen doen?

Hoe denk je dat ik je email?

Reputatie 7
Badge +15

@Cagri11 

Via internet, dat zou het toch geen probleem moeten zijn om even in te loggen op je Odido account en vis iDeal betalen?

Ik heb blokade ik krijg geen code om te gaan inloggen 

Reputatie 7
Badge +14

@Cagri11

Via internet, dat zou het toch geen probleem moeten zijn om even in te loggen op je Odido account en vis iDeal betalen?

2FA kan nu niet. Maar dan is het alternatief handmatig overmaken.. Dat dit langer duurt klopt, maar dat is de consequentie als je een betalingsregeling aanvraagt..

Reputatie 7
Badge +14

@Cagri11 onderweg naar NL hoever ben je nog weg?

Ik ga hulp voor je vragen! Dit heen en weer geklets brengt je niet verder. Geen garantie maar doe mijn best. 
Of Odido betaal linken stuurt weet ik niet (nog nooit gezien).

 

Aub ik wil per email verder gaan want wanneer ik probeer te inloggen op mijn odido krijg ik een code beeld dat op mijn 06 nummer komt maar dat lukt niet .

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Cagri11 

Ik wil je graag verder helpen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan ga ik kijken of het mogelijk is om je een betaalverzoek per e-mail te sturen. Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie om mij een bericht te sturen. 

Reageer