Beantwoord

Betalingsregeling verdwijnt niet in overzicht

  • 4 March 2024
  • 7 reacties
  • 72 Bekeken

Goedemorgen

Op 23 februari heb ik de laatste termijn betaald, echter verdwijnt deze niet in het overzicht. 

 

icon

Beste antwoord door Pharwin van Odido 4 March 2024, 15:44

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hallo @Cb2801, welkom op onze Community, ik zoek dit graag voor je uit! Ik heb gelijk even zitten zoeken en ik ben dit nummer die eindigt op ***656 tegengekomen. Daarbij zie ik inderdaad de betaling van € 23,17 terug in je account en dat deze ook is verwerkt. Echter, is het bedrag niet verwerkt met de laatste termijn van je betalingsregeling. Deze is verwerkt met de factuur van januari met dit factuurnummer: 901529072450. Het oorspronkelijke bedrag was € 54,49, maar doordat het bedrag van € 23,17 is verwerkt met deze factuur, staat er nu nog € 31,32 open voor deze factuur. Als je een bedrag handmatig naar ons overmaakt, wordt deze automatisch verwerkt met de factuur die het langst openstaat in je account en dat is deze factuur van januari. De uiterste betaaldatum van deze factuur was: 26-01-2024 en voor de laatste termijn van je betalingsregeling: 24-02-2024, vandaar dat het bedrag is verwerkt met de factuur van januari!

Je hebt op dit moment een achterstand van € 108,98. Dat is de laatste termijn van je betalingsregeling, het overige gedeelte van de factuur van januari en ook de factuur van februari staat nog open in je account. Je kunt een overzicht van je openstaande en betaalde facturen terugvinden in je Mijn Odido account: https://www.odido.nl/my/facturen en de betaling daar ook direct voldoen middels de Ideal knop. 

Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust! 

Hartelijk bedankt voor het nakijken @Pharwin van Odido
Ik had gehoopt dat door het betalen van de laatste termijn, ik een nieuwe betalingsregeling kon treffen, maar doordat de regeling dus open blijft staan, kan ik dat in de app niet aanvragen. Is het mogelijk om dit aan te passen? 

Ik hoor het graag!

Reputatie 6
Badge +6

@Cb2801 het is eigenlijk niet meer mogeljik om dit aan te passen, omdat de factuur van januari al te lang niet meer betaald is. Deze dient zo snel mogelijk betaald te worden. Het gaat dus om een bedrag van € 31,32. Zodra je dit bedrag hebt betaald, kan ik een uitzondering voor je maken en de laatste termijn van je huidige betalingsregeling + de andere facturen die openstaan in je account meenemen in een nieuwe betalingsregeling! Let op: als je het bedrag handmatig naar ons onvermaakt, wordt deze binnen 3 werkdagen verwerkt in je account. Zodra het bedrag is verwerkt en de factuur van januari is betaald, kan ik een nieuwe betalingsregeling voor je in orde maken! 

@Pharwin van Odido, heel erg bedankt voor de hulp en het willen maken van een uitzondering. Ik heb zojuist het bedrag van €31,32,- overgemaakt. Kan ik het best over drie werkdagen hier opnieuw reageren? Wat is handig? :-) 

Reputatie 6
Badge +6

@Cb2801 dank voor je betaling! Ik heb het gelijk gecheckt en zie dat je betaling nog niet is gekoppeld en verwerkt in je account. Zou je uiterlijk donderdag of vrijdag een reactie willen geven in dit topic? Dan zou het verwerkt moeten zijn en kan ik een nieuwe betalingsregeling voor je aanmaken! 

@Pharwin van Odido is de betaling inmiddels verwerkt? Ik ben vrijdag helemaal vergeten om hier weer een berichtje te sturen! 

Reputatie 6
Badge +6

@Cb2801 geen probleem! Ik zie dat je betaling inmiddels is verwerkt, dank hiervoor! Echter, zie ik dat je voor de laatste termijn van je betalingsregeling nu wel een te grote achterstand hebt, waardoor ik momenteel geen nieuwe betalingsregeling kan aanmaken. Systematisch krijg ik een fout te zien en is het ook niet mogelijk hiervoor een uitzondering te maken. Het gaat om een bedrag van € 23,17. Als je dit bedrag nog kunt betalen, is je huidige betalingsregeling afbetaald en kan ik daarna voor je kijken of een nieuwe betalingsregeling voor het openstaand bedrag mogelijk is! Ik kan dit niet 100% garanderen, maar ik ik wil graag met je meekijken naar wat er daarna mogelijk is! 

Reageer