Goedemorgen
Op 23 februari heb ik de laatste termijn betaald, echter verdwijnt deze niet in het overzicht.
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Bekijk origineelGoedemorgen
Op 23 februari heb ik de laatste termijn betaald, echter verdwijnt deze niet in het overzicht.
Beste antwoord door Pharwin van Odido
Bekijk origineelHallo
Je hebt op dit moment een achterstand van € 108,98. Dat is de laatste termijn van je betalingsregeling, het overige gedeelte van de factuur van januari en ook de factuur van februari staat nog open in je account. Je kunt een overzicht van je openstaande en betaalde facturen terugvinden in je Mijn Odido account: https://www.odido.nl/my/facturen en de betaling daar ook direct voldoen middels de Ideal knop.
Als je nog andere vragen hebt, stel ze gerust!
Hartelijk bedankt voor het nakijken
Ik had gehoopt dat door het betalen van de laatste termijn, ik een nieuwe betalingsregeling kon treffen, maar doordat de regeling dus open blijft staan, kan ik dat in de app niet aanvragen. Is het mogelijk om dit aan te passen?
Ik hoor het graag!
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.