Beantwoord

Bevestiging kredit afgerond maar nog wel kredit kosten

  • 17 March 2024
  • 3 reacties
  • 30 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Op 12-1-2024 heb ik bevestiging ontvangen dat mijn teruggestuurde telefoon is ontvangen. En 17-2-2024 bevestiging ontvangen dat alles is goedgekeurd en de recycle deal is afgerond zodat ik het resterende bedrag niet hoef te betalen. Alleen zie ik nu nog steeds betalingen voor toestelkrediet terug. Hoe kan dit? Waar betaal ik nu precies voor?

icon

Beste antwoord door Waqqas 17 March 2024, 11:10

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @EelcoVd 

Zie je het restbedrag op de factuur of de maandelijkse toestelkrediet bedrag?

Aan het einde van je abonnement krijg je een factuur met het restbedrag bedrag erop. Je betaalt de factuur door je telefoon terug te geven aan Odido.

Hoi @Waqqas ,

ik zie het bedrag nu nog terug op nieuwe facturen nadat ik de recycle deal stop heb gezet en het toestel heb ingeleverd en bevestiging heb ontvangen dat ik niet meer hoef te betalen omdat het toestel is nagekeken en nog netjes was. 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Eelco, fijn om te zien dat je het toestel ruim op tijd hebt ingeleverd. Ik heb direct met je meegekeken en ik geef je graag meer duidelijkheid. Het toestel is inderdaad ingeleverd en goedgekeurd, echter staat er nog een klein restbedrag open. Het toestelkrediet loopt namelijk tot 7 mei. Op dit moment staat er nog een bedrag open van € 4,19. Dit betekent dat dit restbedrag nog berekend wordt op je volgende factuur/facturen. Als je inlogt op Mijn Odido dan kan je dit ook terug vinden onder Abonnement & Instellingen.

Openstaand telefoonkrediet excl. restbedrag: € 4,19 (gefactureerd € 55,81)

Ik hoop dat je hiermee voldoende duidelijkheid hebt, maar heb je nog vragen stel ze dan gerust. We staan voor je klaar! 😄

Reageer